آفتاب

نسخه جدید نشریه نانو مدیسین منتشر شد

نسخه جدید نشریه نانو مدیسین منتشر شد

تهران-ایرنا-چهارمین شماره فصلنامه انگلیسی زبان نانو مدیسین (Nanomedicine) دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتشر شد.

به گزارش گروه علمی ایرنا از ستاد ویژه فناوری نانو، درحال حاضر تحقیقات زیادی در زمینه های کاربرد فناوری نانو در پزشکی، داروسازی و علوم پایه در کشور در حال انجام است‏ و تهیه نشریه ای تخصصی برای انتشار این مقالات کمک بزرگی به پیشرفت علم در کشور می کند.

این فصلنامه به همت مرکز تحقیقات نانوتکنولوژی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و به سردبیری دکتر محمد رمضانی منتشر شده است.

نشریه Nanomedicine علاوه بر کسب امتیاز علمی، پژوهشی از کمیسیون نشریات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پایگاه های Chemical Abstract, ISC (Islamic World Science Citation Database) , DOAJ, EBSCO, Magiran, ،MJL (medical-journals-links) و IranMedex نیز نمایه شده است.

فهرست مقالات این نشریه و نسخه الکترونیکی آن از طریق پایگاه اینترنتی نشریه به نشانی http://nmj.mums.ac.ir قابل دریافت است. محققان و پژوهشگران می توانند برای آگاهی از شرایط ارسال مقاله به بخش راهنمای ارسال مقالات سایت مراجعه کنند.

براساس آیین نامه ستاد نانو، در صورت چاپ مقاله علمی پژوهشی در مجلات داخلی با عنوان نانو و تایید آن در کمیته علمی ستاد، مبلغ حمایت تشویقی این مقالات 100% افزایش خواهد یافت.

علمی(1)1834**1440
کد N408973

وبگردی