آفتاب

گردهمایی بزرگ روز جهانی قدس در شهر بمبئی هند برگزاری می شود

گردهمایی بزرگ روز جهانی قدس در شهر بمبئی هند برگزاری می شود

دهلی نو – ایرنا – همزمان با روز جهانی قدس اقشار مختلف مردم شهر بمبئی در جنوب غرب هند گردهمایی بزرگی برگزار می کنند.

به گزارش ایرنا، این همایش بزرگ با عنوان ˈروز جهانی قدس و حمایت از مردم غزهˈ با همکاری جماعت اسلامی هند و درآخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

براساس اطلاعیه های منتشره شخصیت های علمی، سیاسی و مذهبی مسلمان و علما و روحانیون هند در سخنرانی هایی ابعاد مختلف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و نیز اهمیت و ضرورت حمایت گسترده از مردم فلسطین را تشریح می کنند.

در این روز همچنین برنامه های مختلف فرهنگی و هنری با موضوع قدس و فلسطین با همکاری خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در بمبئی برگزار خواهند شد.

نمایشگاه کاریکاتور درباره مظلومیت کودکان فلسطینی و جنایات رژیم اسراییل ، مسابقات فرهنگی برای کودکان و نوجوانان با موضوع غزه و فلسطین و برگزاری گردهمایی های مردمی در اماکن مختلف فرهنگی و مذهبی، از جمله برنامه هایی است که در روز جهانی قدس در شهر بمبئی برگزار خواهد شد.

در روزهای گذشته و امروز (چهارشنبه ) نیز گردهمایی های متعددی در اماکن فرهنگی و مذهبی مسلمانان هند با بررسی اوضاع غزه و در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف هند از جمله در شهر بمبئی برگزار شده است.

مسلمانان شیعه و سنی هند در بیانیه ها و اطلاعیه های مشترک اعلام کرده اند در روز جهانی قدس امسال در شهرهای مختلف با حضور گسترده در صحنه جنایت اسراییل و افراطی گری را محکوم خواهند کرد.

آساق ** 2167 ** 275 **
کد N408777

وبگردی