آفتاب

مدعیان دروغین آزادی حتی به کودکان و زنان بی دفاع هم رحم نمی کنند

مدعیان دروغین آزادی حتی به کودکان و زنان بی دفاع هم رحم نمی کنند

مدعیان دروغین آزادی و دفاع از حقوق ملت ها، با تأمین مالی و تسلیحاتی رژیم غاصب صهیونیستی، نقاب از چهره برداشته و به جهانیان ثابت کردند که در راه دستیابی به آرزوهای نامشروع خود حتی به کودکان و زنان مظلوم و بی دفاع تحت محاصره غزه نیز رحم نخواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، روابط عمومی مرکز ملّی مطالعات جهانی شدن در آستانه روز قدس در بیانیه ای آورده است: بار دیگر جهان نظاره گر خوی ددمنشانه سفاکانی است که اساس موجودیت خود را بر ترور، قتل، تجاوز و غارت ملت های آزاده و بالاخص مسلمانان بنا کرده اند.

بار دیگر مدعیان دروغین آزادی و دفاع از حقوق ملت ها، با تأمین مالی و تسلیحاتی رژیم غاصب صهیونیستی، نقاب از چهره برداشته و به جهانیان ثابت کردند که در راه دستیابی به آرزوهای نامشروع خود حتی به کودکان و زنان مظلوم و بی دفاع تحت محاصره غزه نیز رحم نخواهند کرد.

جمهوری اسلامی ایران به عنوان منادی دفاغ از آرمان ملت فلسطین و مطرح کردن قدس به عنوان اصلی ترین مسئله جهان اسلام، حمایت از مظلومیت ملت فلسطین و پشتیبانی از محور مقاومت را سرلوحه سیاستهای خود قرار داده است.

این بیانیه می افزاید: تلاش های جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه حمایت های مردم و رهبری موجب گردید که  مبارزه با رژیم اشغالگر قدس فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی گسترش یابد و به یک آرمان جهانی در سطح دنیای اسلام و ملت های آزاده تبدیل شود که ثمره آن شکستن طلسم شکست ناپذیری صهیونیزم جهانی بوده است.

اکنون و با تقارن روز جهانی قدس با حملات وحشیانه سفاکان صهیونیست به ملت روزه دار غزه و با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، تمامی مدیران، کارشناسان و کارکنان مرکز ملّی مطالعات جهانی شدن، ضمن تجدید پیمان با ارمانهای امام راحل برای آزادسازی قدس شریف و مبارزه جهانی با رژیم صهیونیستی واعلام حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، از عموم ملت سرافراز ایران اسلامی،  نخبگان و دانشگاهیان دعوت مینماید تا با حضور پرشکوه در این راهپیمایی و تجدید پیمان با  با ملت مقاوم و مظلوم فلسطین موجبات تقویت جبهه مقاومت جهانی علیه رژیم غاصب صهیونیستی را فراهم اورند. 

کد N408749

وبگردی