آفتاب

سجادی: اعضای مجامع برای انتخاب روسا مختار هستند

سجادی: اعضای مجامع برای انتخاب روسا مختار هستند

تهران - ایرنا - معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش وجوانان با اشاره به اینکه اعضای مجامع فدراسیون ها در انتخاب روسا کاملا مختار هستند، گفت: این وزارتخانه از نامزدی حمایت نمی کند و فردی را به اعضا مجمع پیشنهاد نمی دهد.

به گزارش ایرنا، نصراله سجای امروز(چهارشنبه)در مجمع انتخاباتی فدراسیون بدمینتون اظهار کرد: تلاش می کنیم تا مجامع فدراسیون ها در فضایی آزاد و دموکراتیک برگزار شود.

وی گفت: حضور اعضای مجمع تنها ظاهری و فیزیکی نیست و آنان می بایست درآینده با بررسی عملکرد روسای فدراسیون ها، بر روی رای خود تفکر کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به تازه ترین آئین نامه انتخابات روسای فداسیون ها درمجامع اشاره کردوافزود: طی 9 ماه گذشته بررسی های فراوانی برای اصلاح آئبن نامه انتخابات ریاست فدراسیون ها انجام شده که هم اکنون این اطلاعات در وزارت ورزش موجود و قابل دسترسی است.

معاون وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: این آئین نامه به تایید شخص وزیر رسیده است و از این پس انتخابات ریاست فدراسیون ها طبق آن برگزار می شود.

وی افزود:زمان انتخابات فدراسیون بدمینتون از قبل مشخص شده بود و به همین دلیل مجمع فوق با همان شویه قبلی برگزار شد.

سجادی در باره توسعه ورزش بدمینتون در کشور تصریح کرد: اعتقاد ما بر این است تا تلاش روسای هیات ها در استان ها باعث توسعه می شود و اگر هیات ها بخواهند این رشته را گسترش دهند به طور حتم موفق می شوند.

ورزشی(3)**3783**1590
کد N408713

وبگردی