آفتاب

بیانیه دانشجویان ایرانی مقیم هند به مناسبت روز جهانی قدس

بیانیه دانشجویان ایرانی مقیم هند به مناسبت روز جهانی قدس

دهلی نو - ایرنا - دانشجویان ایرانی مقیم هندوستان در بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، آمادگی خود را برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، حدود هشت هزار دانشجوی ایرانی در حال حاضر در شهرهای مختلف هندوستان مشغول به تحصیل هستند و در این کشور با حدود 200 میلیون مسلمان، راهپیمایی روز جهانی جهانی قدس در بسیاری از ایالت ها برپا می شود.

در بیانیه ای که اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان ایرانی شبه قاره هند روز چهارشنبه منتشر کرد، آمده است: به حکم قرآن کریم نه ظلم باقی خواهد ماند و نه ظالم که خداوند وعده داده است کسانی را که تقوا ورزیده اند نجات می دهیم وستمگران را درحالی که به زانو درافتاده اند در آنجا رها می کنیم.

این بیانیه می افزاید: اسراییل دشمن بشریت و دشمن اسلام است. ما همواره در کنار ملت فلسطین خواهیم بود. مقاومت مردم فلسطین به رغم تمام فشار ها ادامه خواهد یافت و رژیم صهیونیستی نمی تواند آن را برای همیشه متوقف کند.

این بیانیه با اشاره به اینکه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه برای همهٔ ملت های جهان دردناک و مصداق بارز نسل کشی، جرایم علیه بشریت و جرایم جنگی است، این سوال را مطرح می کند: آیا مدعیان حقوق بین الملل و اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد در مقابل کشتار بی رحمانهٔ زنان و کودکان بی دفاع غزه تنها باید به صدور بیانیه اکتفا کنند.!!!!

در ادامه این بیانیه ، آمده است: برهمین اساس اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان شبه قاره هند ضمن اعلام خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی، با بهره مندی از منویات مقام معظم رهبری و همگام با حضور گسترده و یکپارچه تمامی مسلمانان و مردم جهان در راستای وظیفه اسلامی و انقلابی خود، درکنار سیل خروشان راهپیمایان روز قدس حضور می یابد.

در روزهای گذشته شخصیت ها، سازمان ها و اتحادیه های مسلمانان هند و نیز علما و روحانیون و اقشار مختلف این کشور در بیانیه ها و سخنرانی های خود با محکوم کردن جنایات رژیم اسراییل در غزه ، آمادگی خود را برای حضور هرچه گسترده تر و پرشور تر در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال ، اعلام کرده اند.

آساق ** 2167 ** 275 **
کد N408615

وبگردی