آفتاب
گزارش تصویری از جنگ غزه؛

تراژدی مرگ فلسطینیها روی سفره‌های سحری و شادی صهیونیستها در سینماهای روباز!

تراژدی مرگ فلسطینیها روی سفره‌های سحری و شادی صهیونیستها در سینماهای روباز!

خبرگزاری مهر - گروه بین الملل: در معدود تحولات جهانی است که خبرنگاران و اصحاب رسانه نتوانند کل واقعیت را آن گونه که هست به مخاطبان همیشگی خود انتقال دهند، جنگ سوم علیه غزه از آن گونه وقایعی است که حقیقتا خبرنگاران جهان از پوشش تمام وقایع آن با توجه به سطح بسیار دردناک فجایع رخ داده ناتوان هستند حتی می توان گفت که واژه ها و عبارت نیز از بیان حقیقت آنچه این روزها در غزه می گذرد ناتوانند.

جنگ سوم رژیم صهیونیستی علیه غزه از تمام جنگهای قبلی این رژیم خونین تر به نظر می رسد. رژیم صهیونیستی که از 15 روز پیش حملات هوایی و دریایی و توپخانه ای را به غزه آغاز کرده بود از جمعه گذشته با تمام قوای خود وارد باریکه غزه شد.

از زمان ورود صهیونیستها به غزه و روبرو شدن ارتش این رژیم با مقاومت قهرمانانه گروههای فلسطینی سطح وحشی گری و خشونت در برخورد با غزه تشدید شده است.

منابع خارجی اخیرا اذعان کرده اند: ارتش اسرائیل سنگین ترین تلفات را در یک دهه اخیر در جنگ غزه متحمل شده است.

این مسئله هرگز به مذاق صهیونیستهایی که رویای قویترین ارتش خاورمیانه را در سر دارند خوش نیامده و انتقام شکستهای خود را در نبردهای زمینی با پرتاب موشک از جنگنده ها و ناوچه ها و گلوله های توپخانه ای که مانند باران بر سر مردم غزه فرود می آید، می گیرند.

در این میان یک پایگاه فلسطینی در گزارشی اعلام کرد: در حالی که صهیونیستها در شهرکهای اطراف غزه فضایی مشابه سینماهای روباز را برای مشاهده اثر سقوط موشکها بر غزه ایجاد کرده اند، مردم روزه دار غزه روی سفره های سحری در نخستین ساعات بامداد که اوج حملات صهیونیستهاست، جان خود را از دست می دهند!

در اینجا نگاهی داریم به تصاویری از جنگ غزه که شاید دیدن آن برای هر بیننده ای دلخراش باشد؛

کد N408568

وبگردی