آفتاب
شمخانی:

قعر آتش ماوای آتش افروزان است

قعر آتش ماوای آتش افروزان است

دبیر شورای عالی امنیت ملی، توسعه موج تروریسم و هراس ایجاد شده در کشورهای غربی در خصوص تهدیدات ناشی از بازگشت تروریست ها به کشورهایشان را نشانه اشتباه محاسباتی مروجان فتنه تروریسم در سوریه دانست و گفت: بی شک اتش افروز همواره در قعر آتش جای خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیر شورای عالی امنیت ملی پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در دیدار محمد جهاد اللحام رییس مجلس ملی سوریه با تبریک برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری در این کشور، مشارکت چشمگیر مردم سوریه در انتخابات را نماد روشنی از مخالفت با دخالت خارجی، تروریسم و رویکردهای افراط گرایانه عنوان کرد.

وی اظهارداشت: هوشمندی رهبران سوریه در اعلام عفو عمومی، اقدامی قابل تقدیر در مسیر تکمیل موفقیت های مستمر این کشور در عرصه های نظامی و سیاسی است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی همچنین مواضع قاطع رییس جمهور سوریه در محکوم کردن جنایات صهیونیست در غزه و تداوم حمایت از مقاومت مردم مظلوم فلسطین را موجب دلگرمی جبهه مقاومت عنوان کرد.

وی گفت: تداوم رویکرد راهبردی سوریه در حمایت از جریان مقاومت نشان می دهد که فشارهای وارد شده از سوی دشمنان این کشور، تاثیری بر عزم و اراده مردم و دولت سوریه برای ایستادگی در برابر صهیونیسم غاصب و حامیان آن نداشته است.

شمخانی افزود: اعلام صریح جریانات تروریست تکفیری در خصوص عدم حمایت از مسلمانان مظلوم غزه موجب روشن شدن بیشتر ماهیت وابسته و غیراسلامی آنان می شود.

وی ادامه داد: وقوع رخدادهای اخیر در غزه و نحوه مواجهه جریانات و کشورهای مختلف با آن معیار بسیار خوبی برای ارزیابی میزان وابستگی برخی مدعیان اسلام خواهی با نظام سلطه است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی، توسعه موج تروریسم و هراس ایجاد شده در کشورهای غربی در خصوص تهدیدات ناشی از بازگشت تروریست ها به کشورهایشان را نشانه اشتباه محاسباتی مروجان فتنه تروریسم در سوریه عنوان کرد و گفت: بی شک اتش افروز همواره در قعر آتش جای خواهد داشت.

محمد جهاد اللحام رییس مجلس ملی سوریه نیز در جریان این دیدار با ارایه گزارشی از آخرین تحولات نظامی و سیاسی در سوریه ضمن قدردانی از حمایت و پشتیبانی معنوی جمهوری اسلامی ایران از مقاومت مردم سوریه در برابر جریان تروریسم اظهارداشت: مردم و دولت سوریه با اعتقاد راسخ به تداوم مبارزه علیه گروه های تروریستی هیچگاه ضرورت حمایت از جریان مقاومت را فراموش نخواهند کرد.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش تحرکات دیپلماتیک و سیاسی برای معرفی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه خواستار شکل گیری عزمی جهانی برای مقابله با نسل کشی در سرزمین های اشغالی شد.

کد N408563

وبگردی