آفتاب
نماینده پارلمان انگلیس:

اگر من هم در غزه بودم به سمت اسرائیل موشک شلیک می کردم

اگر من هم در غزه بودم به سمت اسرائیل موشک شلیک می کردم

"دیوید وارد" از حزب لیبرال دموکرات انگلیس ضمن حمایت از مردم فلسطین گفت غرب باید موضع خود را در مسئله درگیری های غزه مشخص کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، موضع گیری ضدصهیونیستی یک نماینده پارلمان انگلیس به جنایات صهیونیست ها در غزه واکنش برخی مقامات این کشور را به دنبال داشته است. سایت آژانس خبر ترکیه با اعلام این مطلب از حمایت "دیوید وارد" نماینده حزب لیبرال دموکرات از مردم فلسطین خبر داد.

بر این اساس این نماینده پارلمان انگلیس در صفحه توییتر خود نوشت: سوال مهم این است: اگر در غزه زندگی می کردم، به سمت اسرائیل موشک شلیک می کردم؟ احتمالا بله. نوشته ای که واکنش برخی سیاستمداران افراطی را در انگلیس به دنبال داشته و انتقادهایی را متوجه وی کرد.

با این حال وارد در پیام دیگری که در صفحه توییتر خود منتشر کرد به منتقدان اینگونه پاسخ داد: من یک فلسطینی ام، غرب باید مشخص کند که طرفدار چه کسی است. در همین حال حزب لیبرال دموکرات انگلیس از وارد خواست در مورد اظهاراتش توضیح دهد. مقامات حزب لیبرال دموکرات همچنین ضمن رد اظهارات وارد، آن را مواضع شخصی وی و نه موضع رسمی این حزب دانستند.  

گفتنی است وارد سال گذشته نیز رژیم صهیونیستی را رژیمی نژادپرست خوانده و اعلام کرده بود که صهیونیست ها در نبرد با مقاومت بازنده شده اند. اظهاراتی که صدور حکم سه ماه تعلیق فعالیت های سیاسی برای وی را در پی داشت.

کد N408413

وبگردی