آفتاب
بیانیه فراکسیون زنان مجلس در محکومیت جنایات غزه

با حضور در راهپیمایی روز قدس لرزه بر اندام اشغالگر رژیم صهیونیستی بیاندازیم

با حضور در راهپیمایی روز قدس لرزه بر اندام اشغالگر رژیم صهیونیستی بیاندازیم

فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، آحاد مردم را به حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، در این بیانیه آمده است:

رژیم صهیونیستی مجسمه شیطان است

"امام خمینی "

قدس دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی است. هر گلبرگ این دفتر ،‌یادمان حماسه ای ماندگار، فریادی بی‌کرانه و مظلومیتی بی مرز است. قدس قبله پیشین مسلمانان و قلب کنونی آنان است. ما در طول تاریخ با قدس زیسته ایم و پاسدار قداست. قدس شریف بوده ایم ، قدس جغرافیای عشق ، تاریخ ایثار و محراب نیایش خونین است.

روز قدس مظهر هویت بخشی و اقتدار حاکمیت اسلامی است و هر مسلمانان دارای تعهد و بصیرت با غنیمت شمردن این فرصت با شرکت در راهپیمایی این روز بر مواضع دینی و ارزش های اسلامی خود مهر تایید می زند.

انتفاضه اسلامی و مقاومت اسلامی مولود روز جهانی قدس است وشکی نیست که بیداری اسلامی که در اصل توسعه مقاومت اسلامی است باز هم با یک واسطه ، در دایره تأثیر روز جهانی قدس دیده و تعبیر می شود.

بار دیگر شاهد کشتار بی رحمانه مردم بی گناه و مظلوم فلسطین و غزه توسط رژیم منحوس صهیونیسم هستیم چهره واقعی مثلث شوم امریکا، اسرائیل و انگلیس نمایان گردید.

به فرموده حضرت امام راحل " رژیم صهیونیستی جعلی و فاقد ارزشهای انسانی است، اسرائیل دشمن بشریت و اسلام است" از طرف دیگر دلاوری ، مظلومیت و مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین و غزه در تاریخ ثبت خواهد شد.

فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی جنایات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی و محکومیت سکوت معنادار کشورهایی که به ظاهر داعیه دار حقوق بشر، حقوق اطفال و حقوق زنان هستند و ادعا می کنند که در برخی کشورهای مسلمان حقوق بشر زیر پا گذاشته شده و یا حقوق اطفال و زنان رعایت نمی شود تمام جنایات صهیونیست‌های غاصب اشغالگر را به نظاره نشسته و با سکوت خود حامی این جنایات بی رحمانه هستند، را محکوم می‌کند.

همچنین فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی روز قدس را گرامی داشته و آن را بزرگ شمرده و ضمن محکومیت فجایع و کشتار بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی و با پیروی از رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی در روز قدس همگام با مردم مسلمان خدای جوی در سراسر جهان در راهپیمایی با شکوه این روز شرکت می نمایند. و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار بویژه زنان و دختران مومن و متعهد که بی تردید همواره در جهت پیشبرد اهداف انقلابی کشور عزیزمان نقش بسزا و سازنده‌ای داشته و دارند دعوت می نماید که با حضور پررنگ و پرشور خود در راهپیمایی روزجهانی قدس لرزه بر اندام اشغالگر رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند.

انتهای پیام

کد N408110

وبگردی