آفتاب

جهانگیرزاده: گنبد آهنین اسرائیل دروغی بیش نیست

جهانگیرزاده: گنبد آهنین اسرائیل دروغی بیش نیست

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گنبد آهنین اسراییل را دروغین دانست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، جواد جهانگیرزاده در نطق امروز (چهارشنبه) در مجلس با محکوم کردن اقدامات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس در غزه گفت: این روزها جان جهان در باریکه غزه به سختی نفس می‌کشد. چه کسی با دیدن تن‌های پاره پاره آرزوی مرگ نکند؟

نماینده مردم ارومیه تصریح کرد: اما متاسفانه چشم جهانیان به جنایات غزه بسته است. متاسفانه جام جهانی و سقوط هواپیمای مالزیایی در صدر اخبار قرار می‌گیرد و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه تحت الشعاع آن قرار می‌گیرد. آمار شهدای غزه به 642 نفر و آمار آوارگان غزه به دهها هزار نفر رسیده است. کمبود آب، برق، تجهیزات پزشکی و بحران غذا شرایط زندگی مردم غزه را دشوار کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: یاد شهید مطهری به خیر که فرمود «والله و بلله ما در برابر فلسطین مسئولیم» شمر امروز، موشه دایان است و باید با این شمر مبارزه کرد.

وی تفرقه جهان اسلام و تثبیت موقعیت رژیم صهیونیستی را از دلایل حمله جانیان اسراییلی به غزه برشمرد و اظهار کرد: به دلیل تفرقه جهان اسلام رژیم صهیونیستی با هدف کاهش توان کشورهای اسلامی و تثیبت موقعیت خود به غزه حمله کرد. صدها میلیون دلار برای تثبیت گنبد آهنین در سرزمین‌های اشغالی هزینه شده است.

جهانگیرزاده در عین حال حمله رژیم صهیونیستی به غزه را برای وحدت مسلمانان، فرصت دانست.

نماینده مردم ارومیه ابراز تاسف کرد: حمله فعلی اسراییل شرایط را برای مردم غزه بسیار سخت کرده است و البته نقاط ضعف اسراییل را بیش از قبل روشن‌تر کرده است. گنبد آهنین نیز دروغی بیش نیست. حمله به غزه صنعت گردشگری رژیم صهیونیستی را به گل نشانده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی دنبال میانجی برای جلوگیری از شکست احتمالی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش منع مردم از کشت و زرع در حوزه آبریز دریاچه ارومیه به بهانه احیای این تالاب بزرگ را مورد نکوهش قرار داد و افزود: حمایت رییس‌جمهور برای احیای دریاچه ارومیه انتظار مردم را از ستاد احیای دریاچه ارومیه بیشتر کرده است، نکند به بهانه احیای دریاچه از کشت و زرع مردم در حوزه آبریز ارومیه جلوگیری شود.

انتهای پیام

کد N407380

وبگردی