آفتاب

بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران بمناسبت فرارسیدن روز قدس

بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران بمناسبت فرارسیدن روز قدس

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس از تمامی مسئولان دعوت کرد تا هم پای ملت انقلابی ایران و تمامی آزادگان جهان در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

روز جهانی قدس بار دیگر فرا رسید و مساله قدس شریف و فلسطین به عنوان مهم ترین دغدغه جهان اسلام همچنان نماد همبستگی و محور وحدت امت اسلامی در رویارویی با رژیم جعلی اسرائیل و نمادی از مقابله مسلمانان و مستضعفان جهان با طرح های استکباری می‌باشد.

با گذشت 34 سال از ابتکار راهبردی و آینده‌نگرانه حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، آرمان آزادی قدس شریف و حمایت از ملت فلسطین، در سایه گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، به یک مطالبه بین‌المللی تبدیل و تلاش جبهه متحد استکبار برای جلوگیری از جهانی شدن این آرمان و تحمیل سازش و نرمش در برابر خواسته‌های رژیم جعلی صهیونیستی را با ناکامی و شکست‌های انکارناپذیری مواجه ساخته است.

رمضان خونین مردم غزه قلب همه‌ی مسلمانان و آزادیخواهان جهان را جریحه دار کرده است و شهادت صدها کودک و پیر و جوان و زخمی شدن هزاران فلسطینی در اثر حملات رژیم صهیونیستی چهره‌ی واقعی حیوان صفتی صهیونیست و حامیان جنایتکار او را به جهان نشان داده است.

جهان بداند که ملت فلسطین شرافتمندانه به استقبال مرگ می‌روند و مرگ با عزت را بر سازش با ذلت ترجیح می‌دهند. آینده جهان از آن مستضعفان است و این وعده محتوم خداست و آنان که دل از غیرخدا بریده‌اند و به مرتبه آزادگی از بند شیطان درون و برون رسیده‌اند، می‌دانند که وصول به این آینده جز با رمز پایداری و مقاومت میسر نخواهد شد.

گرگ‌زادگان اسرائیلی از آسمان و زمین و دریا، مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه را آماج باران موشک‌ها، توپ‌ها و تانک‌های خود قرار داده و با قساوت و درندگی تمام، کودکان، زنان، سالخوردگان و جوانان آن سرزمین را به جرم مقاومت و دفاع از خانه، عزّت و کرامت انسانی خود، به خاک و خون می‌کَشند.

امروز فریاد استغاثۀ کودکان و زنانِ بی‌پناه و مظلوم فلسطینی در سراسر جهان طنین‌انداز است خیزش مردم آزادۀ پنج قاره جهان از آفریقا تا آمریکای لاتین و آسیا و از قلب آمریکا در نیویورک، تا لندن و پاریس، یعنی کانون‌های قدرت صهیونیسم، در حمایت از مردم مظلوم غزه از یک سو و علیه اسرائیل و هم‌پیمانان آمریکایی و اروپایی آن و مهم‌تر از آن، شعار هماهنگ و یک‌پارچه جهانی برای «آزادی فلسطین» و نابودی دولت یهودی از سوی دیگر، خود یک نشانه بزرگ تاریخی است.

جمعه، جای جای میهن اسلامی جلوه‌گاه وحدت و یکپارچگی ایرانیان غیور و غیرت‌مند برای حمایت از ملت فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف خواهد شد و این پیام را به جهانیان بویژه جبهه استکبار و صهیونیسم بین‌الملل و دشمنان اسلام عزیز ابلاغ خواهد کرد که ملت ایران با درک اهمیت عمق راهبردی انقلاب اسلامی در منطقه و جهان امروز، هیچگاه از فلسطین بعنوان مسأله اول جهان اسلام و نیز مسأله حیاتی جامعه عدالت‌خواه و صلح طلب غفلت نخواهد کرد.

اکنون، امت اسلامی ثمره دلنشین انقلاب اسلامی ایران را در تمام عرصه‌های جهانی با تمام وجود احساس می‌کنند و باعث غرور و سرفرازی ماست که میراث‌دار انقلابی هستیم که مایه الهام تمامی ملت‌های آزاده جهان است.

در پایان جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از تمامی مسئولان دعوت می نماید تا هم پای ملت انقلابی ایران و تمامی آزادگان جهان در راهپیمایی روز قدس شرکت نمایند.

انتهای پیام

کد N407287

وبگردی