آفتاب
با انتشار بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس؛

جهادگران جهاد دانشگاهی همبستگی خود را با مردم غزه اعلام کردند

جهادگران جهاد دانشگاهی همبستگی خود را با مردم غزه اعلام کردند

تهران-ایرنا- جهادگران جهاد دانشگاهی در بیانیه ای به مناسبت روز قدس، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و همبستگی خود با مردم مظلوم و صبور غزه را اعلام کردند.

به گزارش گروه علمی ایرنا در این بیانیه که نسخه ای از آن به ایرنا نمابر شد، آمده است: روز قدس روز همبستگی با ملت مظلوم و بی پناه فلسطین و پشتیبانی سرنوشت ساز از مقاومت مردمی است که در خانه و کاشانه خود زیر آماج حملات وحشیانه و ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به شهادت می رسند.

این بیانیه می افزاید: این روزها غزه به عنوان نماد مقاومت امت اسلام در برابر رژیم سفاک صهیونیستی، رمضان خونینی را پشت سر می گذارد و بار دیگر قتل عام مردم و زنان و کودکان به عنوان هدف راهبردی سردمداران این رژیم برای تقویت روحیه شهرک نشینان و ساکنان سرزمین های اشغالی و به فراموشی سپردن شکست های تاریخی و تحقیرآمیزشان در جنگ های 22 روزه، هشت روزه و 33 روزه در دستورکار قرار گرفته است.

در این بیانیه آمده است: در دور جدید حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در حالی که یک میلیون و 700 هزار ساکن نوار غزه در محاصره به سر می برند هر روز عده زیادی شهید، مجروح و یا آواره می شوند این در حالی است که حاصل نشست های به اصطلاح اضطراری شورای امنیت سازمان ملل چیزی جز ابراز تاسف در برابر این فجایع انسانی و جنایات جنگی رژیم اشغالگر قدس نیست.

این بیانیه می افزاید: ملت مسلمان و پیشتاز ایران هم صدا با مسلمانان و آزادگان جهان روز قدس امسال با صلابت هرچه تمام تر به حمایت از آرمان فلسطین و مقاومت اسلامی و پشتیبانی مسلمانان غزه می شتابند و با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به ویژه در غزه، موجب دلگرمی مبارزان فلسطینی و وحشت این رژیم و حامیان غربی اش خواهند شد.

علمی(1)1834**1440
کد N407219

وبگردی