آفتاب

بیانیه ندامتگاه تهران بزرگ به مناسبت روز جهانی قدس

بیانیه ندامتگاه تهران بزرگ به مناسبت روز جهانی قدس

مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ به مناسبت فرا رسیدن روز قدس، با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام آمادگی و دعوت از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی این روز، حملات اخیر رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع غزه را محکوم کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این بیانیه آمده است:

«امسال ملت ایران همسو با دیگر ملت‌های آزادی‌خواه جهان روز جهانی قدس را در حالی برگزار می‌کنند که در ماه برکت، رحمت و مغفرت الهی غمی بزرگ بر دلشان سنگینی می کند. چنگال رژیم صهیونیستی در این ماه به خون صد‌ها شهید و هزاران زخمی فلسطینی در غزه و سرزمین‌های اشغالی آلوده است و آنان را آماج شدیدترین حملات غیرانسانی قرار داده و به نسل‌کشی می پردازد. این در شرایطی است که برخی از کشورهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر، به تبعیت از آمریکا در برابر کشتار غیرنظامیان فلسطینی و خون‌های به ناحق ریخته شده مردم غزه به دست جنایتکاران صهیونیست ساکت نشسته‌اند.

از سوی دیگر گروه‌های سلفی، وهابی و تکفیری که دست پرورده این رژیم می‌باشند به واسطه اقدامات خشونت طلبانه، موج اسلام هراسی را در جهان گسترش داده و قصد نشان دادن چهره‌ای خشن، خونریز و جنگ طلب از اسلام را دارند، به طوری که به فرموده مقام معظم رهبری تلاش می‌کنند به نام اسلام و در پوشش اسلام، با اسلام مقابله کنند.

مدیریت و کارکنان مجتمع در راستای هدف متعالی و دوراندیشانه امام راحل و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی با محکوم کردن این جنایات وحشیانه، ضمن حمایت از رزمندگان فلسطینی و دفاع از مردم مظلوم غزه اعلام می‌دارد همپای ملت ولایت‌مدار و همیشه در صحنه ایران و ملت‌های جهان در روز جهانی قدس به خیابان‌ها آمده و خشم و نفرت خود را نسبت به جنایتکاران رژیم صهیونیستی ابراز خواهد کرد و از آحاد مردم انقلابی و روزه‌دار نیز دعوت می‌نماید با شرکت در این راهپیمایی بار دیگر حقانیت ملت فلسطین را در عرصه‌های بین‌المللی ثابت کنند. و من الله توفیق»

انتهای پیام

کد N407097

وبگردی