آفتاب
حقیقت پور در گفتگو با مهر:

انتفاضه کرامت درغزه در حال شکل گیری است

انتفاضه کرامت درغزه در حال شکل گیری است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم مسلمان در سراسر دنیا در راهپیمایی روز قدس واجب بوده و می تواند کمترین حمایت را از مردم فلسطین داشته باشد که نتیجه آن هم افزایش پایداری این مردم مظلوم است.

منصور حقیقت پور، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، با اشاره به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین گفت: صحنه مبارزه در غزه بسیار جدی است به طوری که هم انقلابیون غزه و فلسطین محکم ایستاده و یک انتفاضه کرامت را در حال شکل دادن هستند و هم رفتار ددمنشانه رژیم صهیونیستی بسیار بسیار سنگین و قبیح است.

وی افزود: این مسئله از آن جهت که نشان دهنده عصبانیت رژیم صهیونیستی است جای خوشحالی دارد زیرا نشان می دهد که تحرک انقلابیون در فلسطین باعث عصبانیت اسرائیلی ها شده و این عصبانیت موجب آن شده است که اینگونه واکنش نشان دهند.

نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر ادامه داد: به نظر هر میزان که این زمان طولانی تر شود انقلابیون فرصت بیشتری پیدا کنند تا در نهایت این جنگ تمام عیار به نفع مردم فلسطین به پایان برسد.

حقیقت پور گفت: در این جنگ تکنیک ها، سلاح ها و نبرد جدید طراحی خواهد شد و آستانه تحمل شرایط جنگ طولانی مدت برای مردم فلسطین در مقایسه با مزدورانی که در کاخ های شیشه ای در حال خوش گذرانی هستند مهیاتر است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به اینکه هر میزان به جلوتر حرکت کنیم شاهد پیروزی بیشتر مردم فلسطین خواهیم بود گفت: در این رابطه روز جهانی قدس می تواند تاثیر بسزایی در تضعیف روحیه دشمن و تولید روحیه مضاعف برای انقلابیون فلسطین داشته باشد از این رو روز قدس امسال بسیار مهم است و حضور مردم مسلمان در سراسر دنیا در راهپیمایی این روز واجب بوده و می تواند کمترین حمایت را از مردم فلسطین داشته باشد که نتیجه آن هم افزایش پایداری این مردم مظلوم است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی انقلابیون، مسلمانان و آزادی خواهان دنیا دست در دست هم داده و روز جهانی قدس را به یک روز انقلابی و آتش خشم جهانی علیه اسرائیل تبدیل کنند.

 

 

کد N407042

وبگردی