آفتاب
در بیانیه تعزیرات حکومتی تاکید شد

روز قدس روز مبارزه با صهیونیسم جهانی است

روز قدس روز مبارزه با صهیونیسم جهانی است

سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این گزارش به شرح زیر است:

« روز قدس که از یادگارهای امام خمینی (ره) است روز اتحاد و انسجام مسلمانان در برابر رژیم غاصب صهیونیسم است و مظهر حمایت مظلوم و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است.

جمعه آخر ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس رسید. در این روز بار دیگر فریاد خشم ملت‌های مسلمان جهان بر رژیم صهیونیستی که هر روزه جنایات تازه‌ای را در فلسطین می‌آفریند، خواهد پیچید و ملت بزرگ ایران نیز در کانون این حرکت بزرگ قرار خواهد داشت.

این روز همبستگی امت مسلمان برای دفاع از مردم ستمدیده فلسطین و مبارزه با صهیونیسم جهانی است. در حالی که کشورها و سازمان‌های مدعی حقوق بشر که در مقابل این نسل‌کشی و کشتار زنان و کودکان سکوت کرده‌اند.

مسئولان و کارکنان سازمان تعزیرات حکومتی همراه با ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی ضمن محکوم نمودن جنایت رژیم فاسد صهیونیستی در غزه با حضور پرشور و مشارکت آگاهانه خود در راهپیمایی روز قدس، تقویت وحدت ملی و یکپارچگی امت اسلامی را مورد تاکید و ضمن تجدید عهد و پیمان مجدد با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره)، همگام با مردم خداجوی و حق طلب در راهپیمایی شرکت نموده و با مشت های گره کرده و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند.»

انتهای پیام

کد N406880

وبگردی