آفتاب

تحلیل گر عراقی:زمان حمله به غزه محل تردید است

تحلیل گر عراقی:زمان حمله به غزه محل تردید است

بغداد- ایرنا- یک شخصیت عراقی در حوزه های آموزشی، گفت: در تهاجم اخیر رژیم صهیونیستی به غزه باید به این نکته مهم توجه کرد که این رژیم، زمانی را برای عملیات اخیر انتخاب کرده که جای تامل و تفکر بیشتری دارد.

ˈسید لیث حیدریˈ رییس مجموعه آموزشی تکامل در عراق، شامل گروهی از مدارس غیر انتفاعی این کشور، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: یک هدف عمده از این عملیات انحراف افکار از جنگ در سوریه و عراق علیه تروریسم است.

وی ادامه داد: به انتخاب زمان شروع عملیات نظامی رژیم صهیونیستی دقت کنید؛ این عملیات در اوج بازی های جام جهانی فوتبال آغاز شد و از سوی دیگر عراق وارد مرحله خطرناکی در مبارزه با تروریسم شده و سوریه هم چنان در حال تعقیب گروه های تروریستی و پاک سازی مناطق بیشتری از خاک این کشور است.

حیدری در عین حال، به این نکته اشاره کرد که صهیونیست ها این بار هم چه به لحاظ نظامی و چه از نظر وجهه بین المللی بازنده اصلی هستند.

آن ها در صحنه جنگ هیچ دستاوردی نخواهند داشت و بازهم شرمسارانه عقب خواهند کشید، اما نکته ای که می ماند این که، متحد غیر رسمی نظامیان صهیونیستی در عراق و سوریه، گروه های تروریست، آدم کش و جنایتکاری هستند که افتخار جنگ با آنان به جوانان عراقی واگذار شد و در مقابل این رژیم با جوانان پاک و خوب جهان اسلام، یعنی فلسطینی ها نبرد می کند که باز هم این از افتخارات ماست.

لیث حیدری در ادامه با اشاره به نزدیک بودن روز قدس گفت: امسال روز قدس مسلمانان جهان بار دیگر به صورت متحد و یکپارچه به میدان خواهند آمد و به ناقضان واقعی حقوق بشر یادآوری خواهند کرد که قدس متعلق به مسلمانان است و رژیم صهیو نیستی نمی تواند دیرزمانی آن را در اسارت داشته باشد.

خاورم**1770**7074**1586
کد N406662

وبگردی