آفتاب

یک عضو بنیاد باران: جنگ غزه نتیجه اختلاف جهان اسلام است

یک عضو بنیاد باران: جنگ غزه نتیجه اختلاف جهان اسلام است

یک عضو بنیاد باران گفت: اگر تفرقه و اختلاف در میان مسلمانان نبود، رژیم صهیونیستی نمی‌توانست در مقابل چشمان مردم دنیا دست به جنایت و آدم‌کشی بزند.

جلال جلالی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان اینکه "سرشت رژیم صهیونیستی سرشتی جنایتکارانه و وحشیانه است"، اظهار کرد: سرشت آدم‌کشی و قتل و غصب رژیم صهیونیستی در کنار سکوت مجامع بین‌المللی و حکومت‌های اسلامی موجب شده تا مردم مظلوم فلسطین تحت حملات شدید این رژیم قرار بگیرند.

وی در ادامه با اشاره به تحولات منطقه نظیر آنچه در سوریه و عراق در جریان است، خاطرنشان کرد: مسأله فلسطین مسأله‌ای جدا از تحولات منطقه است که سال‌هاست استمرار داشته و رژیم صهیونیستی به خاطر تحمیل کردن خود بر منطقه و گرفتن امتیاز از حامیان غربی خود چنین آتشی را در منطقه شعله‌ور می‌کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب همچنین خاطرنشان کرد: هرگاه در منطقه مذاکرات درباره صلح انجام می‌شود، رژیم صهیونیستی با توسل به اقدامات وحشیانه خود سعی می‌کند منطقه را به آتش بکشاند. اکنون هم مذاکرات ایران و 1+5 در جریان است اما این رژیم سعی می‌کند منطقه را از صلح دور کرده و در تنش نگه دارد.

جلالی‌زاده اضافه کرد: طبق گفته قرآن و متون دینی یک نوع خباثت و پلیدی در وجود صهیونیست‌ها وجود دارد و آن‌ها همیشه به دنبال کید،‌ حیله و ضرر زدن به جوامع غیرخودی هستند. هیچ توطئه‌ای رخ نمی‌دهد مگر اینکه دست صهیونیست‌ها در کار باشد.

این عضو بنیاد باران در پایان با بیان اینکه "جنگ غزه و جنایات رژیم صهیونیستی نتیجه تفرقه مسلمانان و عملکرد حاکمان مزدور و رژیم‌های وابسته کشورهای اسلامی است"، افزود:‌ این حاکمان هیچ دلسوزی و احساسی نسبت به سرنوشت مسلمانان ندارند؛ بنابراین ما شاهد سکوت آن‌ها و حتی محکوم کردن حماس هستیم.

انتهای پیام

کد N406633

وبگردی