آفتاب

صاحبان صنایع انگلیس نگران از بحران های غزه و اوکراین

صاحبان صنایع انگلیس نگران از بحران های غزه و اوکراین

لندن - ایرنا - صاحبان صنایع انگلیس به رغم روند رو به افزایش نرخ اشتغال و ثبت سفارشات در صنایع این کشور، به طور روزافزون نگران تشدید بحران در خاورمیانه بویژه بدنبال حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین در نوار غزه و نیز بحران اوکراین هستند.

بگزارش ایرنا، ˈسی بی آی ˈ که یک سازمان مهم کارفرمایی در انگلیس شمرده می شود، روز سه شنبه در گزارشی با اشاره به افزایش سطح اشتغال در صنایع و روند افزایشی ثبت سفارش و تقاضا برای کارخانجات این کشور، عنوان کرد که براساس بررسی های صورت گرفته توسط این نهاد، صاحبان صنایع بشدت نگران بحران های ژئوپلتیکی در جهان هستند.

بگزارش ˈسی بی آیˈ، نرخ اشتغال در صنایع انگلیس به دلیل افزایش سطح تقاضا و سفارش چه در داخل و خارج از این کشور، در سه ماهه منتهی به ماه جولای، به بالاترین سطح طی چهل سال گذشته رسیده است.

براساس گزارش ˈسی بی آی ˈ، 33 درصد از صنایع انگلیس که مورد بررسی قرار گرفته اند، عنوان کرده اند که در سه ماه یاد شده شمار کارکنان آنها روند افزایشی داشته و این در حالی است که تنها 12 درصد از آنها گفته اند که شمار کارکنانشان روند کاهشی داشته است که این امر موید یک تراز مثبت 21 درصد ی است که بالاترین حد از ژانویه سال 1974 میلادی شمرده می شود.

گزارش این نهاد کارفرمایی انگلیس حاکی است که سطح تقاضا و تولید صنایع این کشور نیز در سه ماه گذشته روند افزایشی داشته است و صاحبان صنایع درصدد سرمایه گذاری بیشتر می باشند.

به گفته ˈسی بی آی ˈ ، اما براساس بررسی صورت گرفته توسط این نهاد ، صاحبان صنایع در انگلیس نگران افزایش تنش ها در سطح بین المللی از جمله حوزه خاورمیانه و اوکراین به خصوص بدنبال سقوط هواپیمای مالزیایی برفراز خاک این کشور و تاثیر منفی آنها بر روی سطح تقاضای جهانی برای تولیداتشان هستند.

اروپام** 1552
کد N406561

وبگردی