آفتاب

تراکتورسازی حریف استقلال در فینال جام شهدا

تراکتورسازی حریف استقلال در فینال جام شهدا

تراکتورسازی تبریز با برتری مقابل پیکان به فینال مسابقات جام شهدا صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دیدار تراکتورسازی تبریز و پیکان تهران از رقابت‌های جام شهدا در پایان 90 دقیقه معمول بازی به تساوی یک یک رسیدند اما در ضربات پنالتی این تراکتورسازی بود که توانست با نتیجه چهار بر سه به برتری برسد و به فینال مسابقات صعود کند.

در دقیقه 43 فرشاد احمدزاده درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه زیبا تنها گل بازی را برای تراکتورسازی به ثمر رساند.

پیکان در دقیقه 85 بازی بود که صاحب یک ضربه پنالتی شد و سعید دقیقی نیز با استفاده از این فرصت، گل تساوی را برای پیکان به ثمر رساند.

در دقیقه 89 بازی سامان نریمان جهان بازیکن تراکتورسازی پس از خطا روی بازیکن پیکان، با دریافت کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد.

با این نتیجه تراکتورسازی به فینال این مسابقات صعود می‌کند و باید روز پنج شنبه مقابل استقلال بازی فینال را برگزار کند.

پیکان نیز فردا برای کسب عنوان سومی بازی‌ها مقابل ملوان قرار می گیرد.

پیکان در این دیدار با ترکیب سید مهدی رحمتی، حمیدرضا دیوسالار، ساموئل، جهانگیر عسگری(سعید دقیقی 45)، محمد نصرتی محمدصادق بارانی(مجید خدا بنده‌لو 45) ، میلاد نوری، آرمان قاسمی، کیوان وحدانی(سید علی حسینی 71)، فراز امام علی(امیرحسین فشنگچی 43) و علیرضا محمد به میدان رفت.

تراکتورسازی نیز با ترکیب حامد لک، حبیب گردانی، خالد شفیعی ،محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، محسن دلیر (پیمان بابایی 70) سامان نریمان جهان، شاهین ثاقبی، فرشاد احمدزاده(فرید کریمی 75)، احمد آل‌نعمه و محمد ابراهیمی (محمد پوررحمت‌الله 70) به مصاف پیکان رفت.

انتهای پیام

کد N406546

وبگردی