آفتاب

نماینده مجلس: روز قدس نماد وحدت و یکپارچگی مسلمانان جهان است

نماینده مجلس: روز قدس نماد وحدت و یکپارچگی مسلمانان جهان است

اراک- ایرنا- نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس یادگار ماندگار امام راحل و نماد وحدت و یکپارچگی مسلمانان جهان است.

ˈقاسم عزیزیˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس به فرموده امام راحل هدیه به مردم مظلوم فلسطین است و در این روز آزادیخواهان جهان با معرفی حق و باطل چشمان جهانیان را به روی حقیقت باز می کنند.

وی، مقاومت دلیرانه مردم فلسطین در برابر زورگویی های رژیم صهیونیستی را یادآور شد و اظهار کرد: در این برهه از زمان حضور گسترده مردم کشورهای اسلامی در مراسم راهپیمایی روز قدس بهترین حمایت از مبارزات حق طلبانه فلسطینیان است.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر روز قدس نبود جنایات اسراییل دامنه گسترده تری به خود می گرفت و کشورهای بیشتری را تحت ظلم خود قرار می داد ، ولی امروز شاهدیم که روز قدس مساله فلسطین را جهانی کرده و این امر موجب خشم و انزوای بیش از پیش صهیونیست ها شده است .

وی بیان کرد: روز جهانی قدس امسال مصادف با حملات بی رحمانه رژیم صهیونیستی به نواز غزه و کشتار کودکان و زنان فلسطینی شده ،به همین دلیل از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار است.

عزیزی با بیان اینکه روز جهانی قدس صف بندی حق و عدل در برابر باطل و ظلم است، افزود: روز قدس روز فریاد رهایی مسلمانان بر علیه غده سرطانی رژیم اسرائیل است.

وی افزود: ملت سرافراز ایران اسلامی با اطاعت محض از فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری به عنوان تنها حامی مردم مظلوم فلسطین، با حضور گسترده و پر شور در راهپیمایی روز قدس حمایت های خود را از مردم فلسطین اعلام می کنند.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه استان مرکزی نیز امسال مانند سال های گذشته با حضور بسیار چشمگیر و گسترده خود، مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام به خصوص اسراییل جنایتکار می زنند.

شازند در فاصله 33 کیلومتری اراک - مرکز استان مرکزی - واقع شده است.ک3

7115/559
کد N406432

وبگردی