آفتاب
نائب رئیس مجلس الجزایر:

همبستگی ملت‌های مسلمان در صف حمایت از فلسطین ضروری است

همبستگی ملت‌های مسلمان در صف حمایت از فلسطین ضروری است

نایب رئیس مجلس الجزایر با بیان اینکه اجلاس مجالس اسلامی فضای مناسبی برای پیگیری مطالبات فلسطینیان فراهم کرده است، گفت: تشکیل این اجلاس حاکی از همبستگی ملت‌های مسلمان در صف حمایت از فلسطین است

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، سفیان المیمونی نایب رئیس مجلس الجزایر در نشست تروئیکای اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی گفت: از زحمات جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری این اجلاس در رابطه با فلسطین و غزه قدردانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اجلاس مجالس اسلامی فضای مناسبی برای پیگیری مطالبات فلسطینیان فراهم کرده است، گفت: تشکیل این اجلاس حاکی از همبستگی ملت‌های مسلمان در صف حمایت از فلسطین است.

نایب رئیس مجلس الجزایر اظهار داشت:  اجلاس تروئیکای مجالس کشورهای اسلامی تریبونی برای جلوگیری از کشتار و قتل‌عام غیر نظامیان در فلسطین است، الجزایر همانند برخی کشورهای منطقه به طور کامل از غزه دفاع می‌کند و اوضاع این کشور را پیگیری خواهد کرد.

وی با محکومیت شدید تجاوز وحشیانه اسرائیل به منطقه غزه اظهار داشت: ماجراجویی تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی باید با واکنش جهان اسلام روبه‌رو شود، همه مسلمانان باید نسبت به اقدامات رژیم اشغالگر قدس واکنش نشان دهند.

المیمونی از جامعه جهانی خواست به فجایع غزه واکنش نشان دهد و بر لزوم آتش‌بس فوری و پایبندی به آن تأکید کرد و گفت : مسلمان باید برای نجات مردم غزه از کشتار دسته جمعی بکوشند.

رئیس مجلس الجزایر اوضاع فلسطین را وخیم خواند و خواستار اقدام فوری جامعه جهانی در قبال جنایات این رژیم شد.

 

کد N406431

وبگردی