آفتاب
نماینده مجلس کویت در اجلاس تهران:

تفرقه نیروی مسلمانان را در حمایت از فلسطین به هدر داده است

تفرقه نیروی مسلمانان را در حمایت از فلسطین به هدر داده است

نماینده مجلس کویت در اجلاس تروئیکای بین المجالس اسلامی گفت: اگر کشورهای اسلامی با هم متحد نباشند هیچ اقدامی را علیه جنایت های رژیم صهیونیستی نمی توانند انجام دهند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر ، نماینده مجلس کویت در اجلاس تروئیکای بین المجالس اسلامی که در هتل اوین تهران در حال برگزاری است، گفت: این اجلاس در حمایت از مردم غزه که  امروز نیازمند کمک هستند برگزار شده است و از رئیس مجلس ایران برای برگزاری این اجلاس تشکر می کنیم.

نماینده مجلس کویت ادامه داد: در جنگ غزه صدها نفر شهید شدند و این فجایع در سکوت مجامع بین المللی و شکافی بین مسلمانان به وجود آمده است و اگر این رویه ادامه پیدا کند دشمن پیروز می شود و متاسفانه نسل کشی اتفاق خواهد افتاد.

وی ادامه داد: در این جنگ نابرابر که یک ارتش در مقابل صاحبان حق قرار گرفته است مردم فلسطین و غزه جز سنگ چیزی برای دفاع ندارند و ملت های اسلامی باید بدون هیچ گونه ابزار در راستای تحقق آرمان فلسطین تلاش کنند.

 نماینده مجلس کویت با بیان اینکه متاسفانه دنیای اسلام امروز با چالش های بسیاری روبرو است، اظهار داشت: اگر کشورهای اسلامی با هم متحد نباشند هیچ اقدامی را علیه جنایت های رژیم صهیونیستی نمی توانند انجام دهند.

نماینده مجلس کویت با بیان اینکه ما بیش از نیم قرن است که با این مشکل روبرو هستیم، گفت: اختلاف ها میان امت اسلامی باید برداشته شود و وحدت باید به وجود آید، زیرا تهاجمی که به دنیای اسلام وارد شده نیروهای ما را در حمایت از مردم فلسطین به هدر داده است.

وی تاکید کرد:در این نقطه عطف تاریخی باید تلاش کنیم تا امت اسلامی نجات پیدا کرده و درس های وحدت و همکاری را بیاموزیم و آنها را به عمل آوریم.

نماینده مجلس کویت گفت: باید آرمان فلسطین را به عنوان آرمان عادلانه بپذیریم و عقب نشینی نکنیم و از تلخی اشغال قدس باید جلوگیری شود ما باید از مردم فلسطین حمایت کرده و باید به حفظ کرامت انسانی توجه کنیم از این رو در پایان مجددا از روسای پارلمان های کشورهای اسلامی تشکر می کنم.

کد N406415

وبگردی