آفتاب
اجلاس تروئیکای بین‌المجالس اسلامی

نماینده پارلمان الجزایر: آتش بس فوری در غزه برقرار شود

نماینده پارلمان الجزایر: آتش بس فوری در غزه برقرار شود

نماینده پارلمان الجزایر خواستار برقراری آتش بس فوری در غزه شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سفیانی المیمون در اجلاس تروئیکای بین المجالس اسلامی ضمن تقدیر از جمهوری اسلامی به خاطر برگزاری اجلاس تروئیکای بین‌المجالس اسلامی اظهار کرد: ‌بی شک این اجلاس جو مناسبی برای تاکید بر همبستگی مجالس عضو بین‌المجالس اسلامی با ملت فلسطین به وجود می‌آورد. در مرحله دشواری که ملت فلسطین از آن عبور می‌کند تشکیل این اجلاس حاکی از همبستگی و حمایت مطلق کشورهای ما از فلسطین است تا حقوق خود را پس بگیرند.

نماینده پارلمان الجزایر اجلاس تروئیکای بین‌المجالس را تریبونی برای اعلام جنایات رژیم صهیونیستی دانست و اظهار کرد: ما باید جامعه بین‌الملل را واداریم تا مسئولیت‌های خود را بر عهده بگیرد.

سفیانی المیمون با تاکید بر پیگیری تحولات غزه از سوی الجزایر ادامه داد: الجزایر تجاوز وحشیانه اسرائیل علیه مردم بی‌دفاع غزه را محکوم کرده است و ما معتقدیم اگر سکوت بین‌المللی نبود این ماجراجویی‌های تجاوزکارانه که همراه با توسعه طلبی اسرائیل است اتفاق نمی‌افتاد.

وی برقراری آتش بس فوری در غزه را خواستار شد و گفت: سازمان ملل و مجامع بین‌المللی باید مسئولیت خود را در قبال مردم فلسطین به عهده بگیرند و به تحرکی برای توقف تجاوزها و نجات مردم فلسطین دست بزنند.

نماینده پارلمان الجزایر حمایت جامعه بین‌المللی از ملت فلسطین را مورد تاکید قرار داد و گفت:‌ ما بر حق تشکیل دولت مستقل به پایتختی قدس شریف تاکید داریم و از سازمان ملل می‌خواهیم تجاوز را متوقف کند و از مردم فلسطین حمایت کند.

وی در پایان گفت که وضعیت فاجعه آمیزی که در غزه به وجود آمده دلیل قاطعی بر اصرار اسرائیل برای استفاده از زور و روش‌های زورگویانه است.

انتهای پیام

کد N406413

وبگردی