آفتاب

نیکی کریمی همراه جشنواره فیلم و عکس همراه تهران شد

نیکی کریمی همراه جشنواره فیلم و عکس همراه تهران شد

نیکی کریمی بعد از حضورش در جشنواره ادینبورگ به جشنواره فیلم و عکس همراه تهران پیوست.

نیکی کریمی بعد از حضورش در جشنواره ادینبورگ به جشنواره فیلم و عکس همراه تهران پیوست.
به گزارش ایلنا، نیکی کریمی به بخش نگاه هنرمند این جشنواره پیوست. او که اولین ستاره زن بعد از انقلاب محسوب می‌شود هرگز به ستاره بودن در بازیگری اکتفا نکرد. ترجمه، عکاسی و کارگردانی از فعالیت‌های جدی او محسوب می‌شوند. هر چند که باید دکلمه اشعار فروغ در آلبومی به عنوان «تولدی دیگر» را نیز به لیست استعدادهای او علاوه کرد. «سوت پایان» آخرین ساخته او در سینما محسوب می‌شود.
نیکی کریمی در خصوص جشنواره فیلم و عکس همراه تهران گفت: من فکر می‌کنم که زمان زیادی از شروع به کار جشنواره نمی‌گذرد و به هر حال به نظرم اشخاصی مثل من که در زمینه فیلم سازی فعال هستیم دلمان می‌خواهد به کسانی که تازه شروع به کار می‌کنند و ایده‌های نو دارند کمک کنیم و دوم اینکه نوعی بازیگوشی در کل ماجرا وجود دارد که برایم جالب است.
بازیگر تحسین شده فیلم «سارا» در خصوص ایده کارگردانی فیلمش با تلفن همراه این طور ادامه داد: هنوز به ایده فکر می‌کنم و هنوز تصمیم نگرفته‌ام به سراغ کدام سوژه بروم.
بخش نگاه هنرمند که با هدف فرهنگ‌سازی بهره‌گیری خلاقانه از ابزارهای گوشی تلفن همراه و ایجاد انگیزه برای نسل جوان شکل گرفته است، با گردآوری و نمایش آثار هنرمندان نامی و محبوب کشور، زاویه دید هنرمندان به موضوعات مختلف انسانی را به نمایش می‌گذارد
تاکنون فرهاد آئیش، آتیلا پسیانی، لیلی رشیدی، گیزلا سینایی، قباد شیوا، بهروز غریب‌پور، رضا یزدانی و فاطمه معتمدآریا از هنرمندانی هستند که برای این بخش فیلم می‌سازند
جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با موضوع فیلم و عکس‌های موبایلی، تا ۲۰ مرداد ماه پذیرای آثار است و در شهریورماه ۱۳۹۳ با نمایش آثار منتخب موبایلی برگزار می‌شود.
شرکت در جشنواره از طریق سایت www. tfpf. mobi امکان پذیر است.

کد N406353

وبگردی