آفتاب

شرکت بالاست 375 ریال سود بین سهامداران خود تقسیم کرد

شرکت بالاست 375 ریال سود بین سهامداران خود تقسیم کرد

تهران - ایرنا - شرکت مهندسی ساختمان و تاسیسات راه آهن(بالاست) در مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به سال 1392، مبلغ 375 ریال، سود بین سهامداران خود تقسیم کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بالاست، مجمع عمومی عادی سالیانه، شرکت مهندسی ساختمان و تاسیسات راه آهن روز 30 تیر ماه جاری برگزار شد و با تصویب تقسیم 375 ریال سود به ازای هر سهم موافقت کرد.

سیروس جعفری نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بالاست در این جلسه ضمن ارایه گزارشی از عملکرد بالاست در سال 92 با تاکید بر چشم انداز روشن این شرکت، افزود: حمایت های دولت از صنعت حمل و نقل ریلی، به شکل قابل توجهی افزایش یافته در این راستا شرکت بالاست نیز در تلاش است با تجهیز و به روز رسانی دانش فنی و ماشین آلات خود، سهم عمده ای از پروژه های عمرانی را در این حوزه به خود اختصاص دهد.

وی با اشاره به تجارب و پتانسیل های بالقوه شرکت مهندسی ساختمان و تاسیسات راه آهن گفت: با هماهنگی هایی که در هیات مدیره شرکت بالاست وجود دارد، توانسته ایم پروژه های انجام پروژه های روسازی و زیر سازی ریلی را در مسیر خود با سودآوری به پیش ببریم و در آینده نزدیک در خصوص جذب پروژه های جدید خبرهای خوبی خواهیم داشت.

مدیر عامل شرکت بالاست اظهارداشت: برنامه های میان مدت و بلند مدت این شرکت در حال تدوین است و در آن شاهد برنامه ریزی و جهت گیری های مثبتی برای شرکت بالاست خواهیم بود.

وی، تقویت بازار فروش بالاست و حضور در مناقصات جدید و همچنین نگاه فرامنطقه ای و برون مرزی را از جمله برنامه های آتی شرکت بالاست عنوان کرد و گفت: در حال تشکیل کنسرسیومی با برخی از شرکت های صاحب تجربه و حضور در کشورهای دیگر برای انجام پروژه های مختلف هستیم.

اقتصام(1)1108**1594
کد N406196

وبگردی