آفتاب
دفتر دستیار جوان مشاور رئیس‌جمهور در بیانیه‌ای تاکید کرد

محکومیت جنایات اخیر در غزه و دعوت به حضور در راهپیمایی روز قدس

محکومیت جنایات اخیر در غزه و دعوت به حضور در راهپیمایی روز قدس

دفتر دستیار جوان مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«صلح و آرامش ارمغان شب‌های قدر است؛ شب‌هایی که سرنوشت سال پیش رو را رقم می‌زند. پس دست به دعا برداشتم تا جوانان ایران سالی پر از برکت و تولید و کار داشته باشند سالی پویا و همراه با موفقیت که ناگهان صحنه کودکان غزه مقابل دیدگانمان نقش بست.

کودکی معصوم و سفیدپوش مانند کبوتری که بالش را بسته‌اند.

سخنان روز گذشته رئیس‌جمهور در گوشمان پیچید که شب قدر را خود رقم می‌زنیم و سرنوشت هر ملتی را خود آن ملت تغییر می‌دهند.

حال دستیاران جوان در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برای رقم زدن آینده به صحنه می‌آیند تا در روز قدس به فرمان امام خمینی(ره)، کنار جوانان فلسطین و غزه بایستند تا طرحی نو در اندازند و به جهانیان قدرت اتحاد و یکدلی دنیای اسلام را نشان دهند.

امروز جوانان غزه و فلسطین به نماد و الگویی برای مقاومت و پایداری برای جوانان جهان تبدیل شده‌اند. روح آزاد و غیور مردم این سرزمین را می‌ستاییم و ضمن ابراز همدلی برای سعادت، سلامت و پیروزی این عزیزان دست به دعا برمی‌داریم و برقراری عدالت و صلح در سراسر جهان را آرزو می‌کنیم.

دستیاران جوان مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از همه جوانان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی و اجتماعی دعوت می‌کند تا در راهپیمایی روز قدس شرکت نمایند. پیروز و پاینده باشی فلسطین...»

انتهای پیام

کد N406160

وبگردی