آفتاب

بیانیه سازمان بسیج دانش‌آموزی وفرهنگیان در حمایت از مردم غزه

بیانیه سازمان بسیج دانش‌آموزی وفرهنگیان در حمایت از مردم غزه

سازمان بسیج دانش‌آموزی وفرهنگیان سپاه حضرت محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ در دفاع از مردم غزه بیانیه‌ای منتشر کرد .

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این بیانیه آمده است :

رژیم اشغالگر صهیونیستی بار دیگر با کشتار بی رحمانه‌ی مردم بی گناه غزه ، به ویژه کودکان و زنان این دیار، برگی تاریک و سیاه دیگر در دفتر تاریخ برای خود به یادگار گذاشت و با این جنایات هولناک و غیرانسانی برخوی وحشی‌گری خود مهر تأئید زد.

کشتاری که محکومیت گسترده افکار عمومی در جهان را برانگیخته و وجدان‌های بیدار را در جای جای جهان چون سیلی خروشان در دفاع از مردم و کودکان رنجدیده‌ی غزه در روح زمان جاری ساخته است و با صدایی رسا به جهانیان اعلام می دارد که هنوز هستند قلب‌های بیداری که ظلم و ستم استکبار جهانی را تاب نمی آورند و و برای قیام عدالت به پا ایستاده‌اند.

اما در این میان که غزه در خون کودکان خود در سوگ نشسته است،‌ سازمان ملل متحد و مدعیان دروغین حقوق بشر به ویژه آمریکای جنایتکار با کمال وقاحت و بی شرم تر از همیشه در کنار این آتش شعله ور اسرائیل ایستاده و با کمال قساوت آنچه بر مومنین فلسطین می رود را تماشا می کنند و حمایت آشکار را جایگزین سکوت مغرضانه نموده و ذات پلید خویش را بیش از پیش هویدا کرده و بر ادامه ی این جنایات اسرار دارند ! جنایاتی که دلیل ارتکاب آن ایمان راسخ مردم غزه به خدای واحد است و رژیم غاصب صهیونیستی مفتخر است که زمین را از وجود مسلمین پاک می کند!

اسرائیل بداند: سخنان رهبر کبیر انقلاب امام راحل همچنان آویزه‌ی گوش جهان اسلام و سخن مسلمین غزه است:« بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود» : این کشار بی رحمانه نه تنها در روند نهضت اسلامی و بیداری اسلامی خللی ایجاد نمی کند، بلکه روح صبر و استقامت را بر کالبد انقلاب اسلامی می دمد و آتش غیرت را در دل مسلمین جهان شعله ور می سازد تا روزی که منجی عالم بشریت پرچم پیروزی اسلام را با دستان مبارک خویش برافرازد.

اینک ما فرهنگیان و دانش‌آموزان بسیجی شهر تهران با تأسی از رهبر آزاده خود ظلم و جنایات آشکار رژیم جعلی اسرائیل و حمایت بی‌دریغ آمریکا از فرزند نامشروع خود در غزه را محکوم نموده و به رژیم صهیونیستی اعلام می کنیم که این فجایع وحشیانه، جز رسوایی آنها در افکار مردم جهان و آشکار نمودن ترس و وحشت آنان از بیداری اسلامی حاکم در منطقه ، برایشان نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت.

و ضمن اعلام همبستگی با مردم غیور و مقاوم غزه اعلام می داریم که ای غزه! ای خون جاری انتفاضه بیدار باش و مقاوم ، که ما نیز خصم صهیونیسم غاصبیم و تا پای جان در مصاف حق و باطل خواهیم ایستاد و در هر کجای جهان پرچمی برای حمایت و دفاع از ستمدیدگان برافراشته شود از آن حمایت خواهیم کرد و منتظر امر امام امتمان هستیم که اگر اذن دهد در اولین فرصت نماز جماعت در تل آویو برگزار می کنیم.

در پایان بار دیگر به سازمان ملل متحد و به کسانی که به دروغ پرچم حقوق بشر به دست گرفته اند هشدار می دهیم که روز جهانی قدس روز حیات اسلام نزدیک است. و ادامه‌ی این رویه و حمایت آشکار در برابر جنایات ددمنشانه و نقض قوانین بین المللی نتیجه‌ای جز بی اعتباری آنان در بین مردم جهان در پی نخواهد داشت.

انتهای پیام

کد N406028

وبگردی