آفتاب
اخبار امنیتی عراق/

هلاکت و زخمی شدن 100 تروریست در طوز خورماتو/حمله بالگردها به مراکز داعش

هلاکت و زخمی شدن 100 تروریست در طوز خورماتو/حمله بالگردها به مراکز داعش

هلاکت 60 تروریست در الکرمه، کشته شدن 80 داعشی در نینوا و موضع گیری سخنگوی نیروهای مسلح عراق درباره نشست اخیر حمایت از تروریسم در اردن از مهمترین اخبار این کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه المسله، منابع عراقی از هلاکت 60 تروریست وابسته به گروهک داعش و انهدام ادوات آنها در الکرمه در الانبار در حمله هوایی ارتش عراق خبر دادند.

این منابع همچنین اعلام کردند: نیروی هوایی با هماهنگی اطلاعات نظامی ضربات هوایی مهلکی به مراکز داعش در فرودگاه تلعفر و القیاره وارد کرده اند و علاوه بر هلاکت 80 تروریست ادوات آنها را منهدم کردند.

منابع عراقی از کشته و زخمی شدن 100 تروریست داعش در طوز خورماتو در شرق تکریت و  مناطق ینکجه، امرلی و سلیمان بیک خبر دادند.

یک منبع امنیتی در صلاح الدین از حمله بالگردهای ارتش به مراکز تجمع سرکرده های داعش در الضلوعیه و هلاکت شماری از آنها خبر داد.

در مناطق الشورتان وابسته به الکرمه در شرق فلوجه نیروی هوایی ارتش عراق25 تروریست را به هلاکت رساندند و شش خودرو را منهدم کردند.

از سوی دیگر قاسم عطا سخنگوی نیروهای مسلح عراق گفت: همه شرکت کنندگان در نشست امان تحت پیگرد دستگاه قضایی مطابق ماده 4 تروریست هستند.

وی افزود: فرماندهی عملیات سامراء 19 داعشی را در مناطق الجمهوریه و بلد به هلاکت رسانده است و بر سامراء و مناطق اطراف آن که طی روزهای گذشته پاکسازی شده، مسلط شده اند.

کد N405962

وبگردی