آفتاب

بیانیه کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین به مناسبت روز قدس

بیانیه کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین به مناسبت روز قدس

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این بیانیه به شرح زیر می‌باشد:

دست اندازی و تهاجم بی‌وقفه استکبار و صهیونیسم به حدود و کیان جهان اسلام، دیرزمانی است که به اشکال مختلف از جمله نظامی، فرهنگی، اقتصادی صورت می‌پذیرد و رژیم غاصب صهیونیستی نیز به نمایندگی از آن جبهه، این جنگ نیابتی در منطقه مهم خاورمیانه به عنوان قلب جهان اسلام را ظرف 66 سال گذشته، تدارک دیده است.

پیروزی انقلاب اسلامی در ایران با ابتناء بر خواست وارده مردمی ذیل اهداف رهایی بخش اسلام و تحت رهبری آگاه، مانعی بزرگ مقابل این تهاجم و چپاول منافع جهان اسلام توسط غرب و صهیونیسم ایجاد کرد.

حضرت امام خمینی (ره) با نگاه هوشمندانه به صحنه واقعی مبارزه علیه استکبار از ابتدای نهضت خود، صهیونیسم را عامل اصلی در نابسامانی اوضاع ایران در منطقه و جهان تشخیص دادند و این راهبرد اصولی بلافاصله پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سطحی گسترده در منطقه، جهان اسلام و عرصه بین‌المللی، رنگ و بوئی اجرایی یافت که نهال‌های امیدوارکننده آنرا از شرق تا غرب عالم و... آمریکای لاتین شاهد هستیم.

روز جهانی قدس راهبردی هوشمندانه برای مبارزه با جبهه استکبار در میدانی به وسعت جهانی است که نه تنها ملت مظلوم فلسطین، بلکه ملل مستضعف در جهان اسلام و عرصه گیتی را در برابر زیاده خواهی، دست اندازی و تجاوزکاری غرب و صهیونیسم به حرکت و خروش در می‌آورد.

از همین رو بی دلیل نیست که غرب و صهیونیسم از همان ابتدای آغاز نهضت حضرت امام (ره) و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به اشکال مختلف خصومت و جنایت خود علیه اسلام، ملت ایران و رهبر آن را نشان دادند.

جنگ تحمیلی 8 ساله، تحریم‌های ریز و درشت بین‌المللی، جریان سازی‌های منحرف اسلامی از جمله طالبان و القاعده و داعش محدودیت‌های بین‌المللی در عرصه پیشرفت صلح‌آمیز هسته‌ای ایران، جنگ‌های عراق و افعانستان، بسیج بین‌المللی با اجیر کردن مشتی جاهل جنایت‌ پیشه در سوریه، تدارک وسیع در جنگ‌های 33 روزه، 22 روزه، 8 روزه و جنگ فعلی در غزه و... همه و همه با هدف توقف رو به رشد راه حیات بخش، انسان ساز و رهایی بخش مکتب خمینی (ره) در قالب انقلاب اسلامی است که خواب از چشم نازیبا و طمع‌آلود آنها گرفته است.

روز جهانی قدس راهبرد اصولی حل تمام مشکلاتی است که استکبار و صهیونیسم در جهان علیه منافع ملت‌های آزاده، ایجاد کرده‌اند. بدون شک اگر تمام آزادگان با تأسی به این راهبرد و بار خروش واقعی در برابر این تجاوزگری، عزم و صبری افزون اراده کنند این جنایت‌کاری چندروزه در غزه بر کارنامه سیاه صهیونیستها، شکستی دیگر افزون خواهد کرد و عید فطر را عید پیروزی مسلمین و مظلومین غزه و چه بسا شکست حتمی صهیونیسم در تمام عرصه‌ها را به ارمغان خواهد آورد.

اقامه نماز وحدت در صحن قبله اول موحدین به زعامت ولی امر مسلمین آرمانی دست نیافتنی نیست. اگر روز قدس با ابعاد جهانی و هدف‌گیری اصولی بصورت واقعی برپا شود.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ضمن گرامیداشت یاد و راه حضرت امام (ره) با تأکید بر ضرورت پیروی از ولایت امر و با امید به توفیق روزافزون دولت تدبیر و امید، از آحاد امت اسلامی در سراسر جهان به‌ویژه ملت بزرگ ایران که همواره بار اصلی مبارزه علیه مطامع صهیونیستی را بر دوش خود تحمل کرده، می‌خواهد تا با حضور پرقوت و پرصلابت خود در روز جهانی قدس، چهره واقعی اسلام رهایی بخش را بار دیگر به نمایش گذارده و بنا بر فرمایش حضرت امام (ره) روز قدس را روز تمیز متعهدین به آرمان قدس از منافقینی همچون داعش و اربابان مستکبر و صهیونیستی آن که در غزه وحشی گری و جنایت می‌کنند قرار دهد.

انتهای پیام

کد N405763

وبگردی