آفتاب
انصاری در جمع خبرنگاران:

ظریف در جلسه غیرعلنی اطلاعات مورد نظر را به نمایندگان منتقل کرد

ظریف در جلسه غیرعلنی اطلاعات مورد نظر را به نمایندگان منتقل کرد

تاکید آقای لاریجانی هم این بود که مجلس با حساسیت مذاکرات را دنبال می‌کند و از تیم مذاکره‌کننده نیز برای تامین منافع ملی حمایت می‌کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ضمن تشکر از حساسیت‌های مجلس در ارتباط با مذاکرات هسته‌ای، گفت:‌ وزیر امورخارجه در جلسه غیرعلنی اطلاعات مورد نظر را به نمایندگان منتقل کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مجید انصاری در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه امروز مجلس با وزیر امور خارجه ایران، جلسه امروز را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: آقای ظریف توضیحاتی را که لازم دانستند و نیز اطلاعات مورد نظر خودشان را به نمایندگان منتقل کردند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: اینگونه جلسات هم تبادلات اطلاعات و هم آشنایی نسبت به دیدگاه‌ها و جلب حمایت بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی از تیم مذاکره‌کننده را در بر خواهد داشت.

وی تاکید کرد: ما به سهم خود به عنوان دولت از حمایت‌ها و حساسیت‌های مجلس نسبت به مسائل مختلف دولت از جمله مذاکرات تشکر می‌کنیم.

انصاری با بیان اینکه جلسات و نشست‌هایی از این دست از حیث تبادل اطلاعات و نهایتا دستیابی به منافع ملی مفید و موثر خواهد بود بار دیگر تاکید کرد: جلسه امروز در فضای مثبت و خوبی برگزار شد و آقای ظریف بیانات ارزشمندی را در این جلسه ارائه کردند و تاکید آقای لاریجانی هم این بود که مجلس با حساسیت مذاکرات را دنبال می‌کند و از تیم مذاکره‌کننده نیز برای تامین منافع ملی حمایت می‌کند.

کد N405514

وبگردی