آفتاب
رییس اداره کتابخانه عمومی دهاقان خبر داد:

حق انتفاع کتابخانه عمومی مسجد جامع عطاآباد دهاقان واگذار شد

حق انتفاع کتابخانه عمومی مسجد جامع عطاآباد دهاقان واگذار شد

حق انتفاع کتابخانه عمومی مسجد جامع عطا آباد شهر دهاقان از سوی هیئت امنای این مسجد به اداره کل کتابخانه‌‏های عمومی استان اصفهان واگذار شد.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دهاقان با اشاره به اینکه تعداد کتابخانه‌های عمومی این شهرستان به ۸ باب رسیده است اظهار داشت: واگذاری حق انتفاع این کتابخانه در یک اقدام خیرخواهانه با هدف توسعه کتابخانه‏‌های عمومی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حمید ابوالقاسمی درباره طبقات و بخش‌‏های این کتابخانه افزود: این کتابخانه در سال ۱۳۷۲ در زمینی به مساحت ۱۵۷ مترمربع با زیربنای ۱۲۵ متر مربع ساخته شده است.

وی با بیان اینکه قرارداد واگذاری حق انتفاع بمدت سی سال تعیین شده و به امضای دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور نیز رسیده است ادامه داد: این کتابخانه دارای بخش مخزن به مساحت ۲۲ مترمربع و سالن مطالعه مجزای خواهران و برادران با زیربنای ۶۵ مترمربع است.

ابولقاسمی ضمن تقدیر از این اقدام خیرخواهانه اظهار امیدواری کرد؛ با همکاری خیران و سازمان‏‌ها بتوان شاهد توسعه فرهنگ کتابخوانی، اهدای کتاب و کتابخانه‏سازی با مشارکت مردمی بود.

وی از راه اندازی این کتابخانه عمومی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و با بیان اینکه مجوز فعالیت این کتابخانه صادر شده است، گفت: با تأمین نیروی مورد نیاز، این کتابخانه بزودی راه اندازی می‌شود.

کد N405397

وبگردی