آفتاب

روایت نظامی صهیونیست از عملیات "الشجاعیه"؛ اعضای مقاومت مثل اشباح هستند

روایت نظامی صهیونیست از عملیات "الشجاعیه"؛ اعضای مقاومت مثل اشباح هستند

یک پایگاه صهیونیستی اظهارات یکی از اعضای تیپ گولانی را که در جریان حمله زمینی به منطقه شجاعیه در نوار غزه و مقاومت گروههای نظامی فلسطینی متحمل تلفات سنگینی شدند، منتشر کرد.

به گزاش خبرگزاری مهر ، پایگاه صهیونیستی والا مصاحبه ای را با یکی از اعضای تیپ "گولانی" که عصر روز سه شنبه در جریان حمله به منطقه "الشجاعیه" در نوار غزه با نیروهای مقاومت درگیر شده و تلفات زیادی را متحمل شدند، انجام داد.

وی  در این مصاحبه اذعان کرد: تیپ گولانی شب یکشنبه سخت ترین اوقات خود را در سپری کرد، 13 نفر از اعضای این تیپ کشته شده و 50 نفر دیگر زخمی شدند و یکی از خونین ترین درگیریهای تیپ گولانی یکشنبه شب رخ داد.

این نظامی صهیونیست افزود: پس از عملیات اوضاع تیپ گولانی بسیار سخت و آزار دهنده بود، نزدیک بود پای فرمانده تیپ در مقابل چشمان ما قطع شود، معاون وی کشته شد و فرمانده یگان اطلاعاتی نیز به شدت زخمی شده بود.

 وی در تشریح جزئیات اقدامات مقاومت در مواجه با تیپ گولانی از غافلگیری نظامیان صهیونیست در ابتدای عملیات با انفجار یک بمب قوی و سپس تیراندازی بی وقفه نیروهای مقاوت خبر داد و افزود: افراد مقاومت یکی یکی از زیر زمین بیرون می آمدند و بی وقفه به سمت ما تیر اندازی می کردند به طوری که ما نمی توانستیم بفهمیم اینها واقعا از کجا پیدایشان شده، دقیقا مثل اشباحی بودند که یک مرتبه از دهانه تونلها بیرون می آمدند و هیچ ترسی هم از تانکها و ادوات ما نداشتند و پیوسته در تلاش بودند که خود را به نفربرها برسانند و ما دقیقا نمی دانستیم که چرا اینکار را می کنند.

نظامی صهیونیست در ادامه تأکید کرد: درگیریها دو ساعت تمام ادامه داشت و در طول این دو ساعت همه چیز در مقابل چشمان ما خونبار بود و هیچ چیز قابل تشخیص نبود.

شایان ذکر است حمله یکشنبه شب نظامیان صهیونیست به منطقه شجاعیه منجر به شهادت و زخمی شدن بیش از 300 نفر از ساکنان این منطقه شد.

کد N405340

وبگردی