آفتاب
با اشاره به سفر آتی دولت به چهارمحال و بختیاری

معاون اجرایی رئیس‌جمهور: دولت به دنبال توازن در توسعه منطقه‌ای است

معاون اجرایی رئیس‌جمهور: دولت به دنبال توازن در توسعه منطقه‌ای است

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به سفرهای رئیس‌جمهور و اعضای دولت به استان‌های مختلف، گفت: کاروان تدبیر و امید به دنبال رفع عدم توازن منطقه‌ای و توسعه‌ای در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه چهارمحال و بختیاری، محمد شریعتمداری در دیدار با حجت‎الاسلام والمسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در این استان، بررسی مشکلات و چاره‌جویی و کسب راه حل برای برون‌رفت از وضعیت کنونی چهارمحال و بختیاری را از اهداف سفر خود به این استان برشمرد.

وی با اشاره به عدم توازن منطقه‌ای و توسعه‌ای در کشور، اظهار کرد: در همین راستا و با استفاده از اعتبارات ملی و سرمایه‌گذاری بر اساس اصل 48 قانون اساسی، از استان‌هایی که از روند توسعه عقب مانده‌اند، از جمله چهارمحال و بختیاری، محرومیت‌زدایی خواهد شد.

شریعتمداری با بیان اینکه "دولت تدبیر و امید در آغاز راه با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی مواجه شده است اما هیچ‌گاه دست از خدمت به مردم نکشیده است"، افزود: دولت، عمل به وظیفه را سرلوحه کار خود قرار داده است. رفع مشکلات مناطق محروم در قالب طرح‌های مشارکت‌جویانه و با کمک بخش‌های غیردولتی محقق می‎شود.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور، جبران عقب‌ماندگی‎های استان‌های محروم را هدف سفر هیأت دولت به استان‌ها دانست و تصریح کرد: این سفر و بررسی مشکلات، زمینه‌ساز سفر کاروان تدبیر و امید به چهارمحال و بختیاری است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، به تحریم‎ها علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: اتکا به توان داخلی و بها دادن به نیروهای داخلی از مهم‌ترین دستاوردهای تحریم‎ها بود.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در پایان، از اختصاص اعتبار ویژه برای تکمیل پروژه مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد در سفر هیأت دولت به این استان خبر داد.

انتهای پیام

کد N405224

وبگردی