آفتاب

اذعان رژیم صهیونیستی به زخمی شدن بیش از یکصد سرباز خود در نبرد غزه

اذعان رژیم صهیونیستی به زخمی شدن بیش از یکصد سرباز خود در نبرد غزه

تهران - ایرنا - رژیم صهیونیستی اعتراف کرد در نبرد غزه 114 سرباز این رژیم زخمی شده اند که حال هشت تن از آنان وخیم گزارش شده است .

پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد در نبرد غزه 114 سرباز اسراییلی زخمی شده اند که حال هشت تن از آنان وخیم گزارش شده است .

این رادیو هم چنین به نقل از منابع نظامی رژیم صهیونیستی کشته شدن 27 تن از سربازان این رژیم را در نوار غزه تایید کرد.

المیادین افزود روز گذشته بیش از 110 موشک از سوی نیروهای مقاومت به تلافی حملات دد منشانه رژیم صهیونیستی به سوی فلسطین اشغالی شلیک شد .

گزارش ها حاکی است نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در ساعات اولیه بامداد امروز سه شنبه بیش از 15منزل را در نوار غزه منهدم کرد.

این گزارش ها افزود: گلوله های توپخانه رژیم صهیونیستی در شرق خان یونس در نوار غزه آمبولانس ها را نیز هدف قرار می دهند.

ساکنان دو منطقه تل الزعتر و السکه به دنبال حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به طور جمعی خانه های خود را ترک کرده اند.

این گزارش ها هم چنین به نقل از شاهدان عینی حاکی است نیروهای اشغالگر صهیونیست گلوله های حاوی گازهای سمی و ناشناخته به سوی فلسطینیان شلیک می کنند.

جنگنده های رژیم اشغالگر قدس مسجد الفاروق در شهر رفح در نوار غزه را منهدم کردند که سومین مسجد منهدم شده از ابتدای تجاوزات اخیر صهیونیستها بشمار می رود.

گردانهای عزالدین قسام با منفجر کردن یک بمب کنترل از راه دور یک خودروی نظامی صهیونیستها در منطقه الصناعیه در شرق جبالیا را منهدم کردند .

یورش تانکهای رژیم صهیونیستی به گذرگاه منطقه بیت حانون واقع در شمال نوار غزه باعث شده تا ساکنان این منطقه نیز به طور جمعی خانه های خود را ترک کنند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد با به شهادت رسیدن 12 تن امروز شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 583 نفر افزایش یافت .

ساکنان شهر رام الله به منظور اعلام همبستگی با نوار غزه علیه رژیم صهیونیستی تظاهرات برپا کردند.

گردانهای القدس بار دیگر با دو موشک براق 70 شهر تل اویو را مورد حمله قرار دادند .

این گزارش افزود: در ادامه تجاوزات دریایی رژیم صهیونیستی ناوچه های این رژیم شمال غرب نوار غزه را به شدت گلوله باران کردند .

گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در شمال بیت حانون با گلوله آر پی جی 29 (RPG29 ) چند تانک مرکاوا رژیم صهیونیستی را منهدم کردند.

خاورم ** 1487 **1446
کد N404898

وبگردی