آفتاب

جعفرپور: با حمایت‌های ایران به زودی شاهد خروج اسرائیل از غزه خواهیم بود

جعفرپور: با حمایت‌های ایران به زودی شاهد خروج اسرائیل از غزه خواهیم بود

یک نماینده مجلس شورای اسلامی معتقد است: با حمایت‌های همه‌جانبه ایران از مقاومت فلسطین به زودی شاهد عقب‌نشینی و خروج ذلت‌بار ارتش اسرائیل از غزه هستیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جمشید جعفرپور در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از دو هفته از شروع آخرین جنایت رژیم خونریز صهیونیستی می‌گذرد و این رژیم دلگرم به لبخند حامیان بین‌المللی به ویژه آمریکای جهانخوار ضد انسانی‌ترین جنایات را در غزه مظلوم رقم می‌زند و سکوت معنادار سازمان‌های حقوق بشری به مثابه چراغ سبز برای تداوم این خونریزی است.

وی ادامه داد: علیرغم همه اقدامات ددمنشانه رژیم جعلی و خلق صحنه‌های دلخراش از قتل و کشتار کودکان، زنان و سالخوردگان، استواری پدران و مادران شهدا برگرفته از فرهنگ رمضان دشمن را در موقعیت دشواری قرار داده است.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: ‌از دید کارشناسان نظامی ادامه موشک‌باران شهرهای صهیونیست‌نشین و ناتوانی ارتش اسرائیل از نابودی سکوهای پرتاب موشک‌های مقاومت و ضربات سنگین به نیروها و تجهیزات اسرائیل به معنای شکست دیگری در کارنامه نظامی این رژیم متجاوز است.

جعفرپور همچنین حمایت‌های همه‌جانبه ایران از مقاومت فلسطین را بسیار تاثیرگذار دانست و افزود: شکی نیست بر پایه حمایت‌های همه‌جانبه جمهوری اسلامی ایران از مقاومت فلسطین به زودی شاهد عقب‌نشینی و خروج ذلت‌بار ارتش اسرائیل از غزه خواهیم بود.

وی یادآور شد: ان‌شاءالله با حضور یکپارچه مردم شریف ایران و امت اسلامی در راهپیمایی روز قدس این روند در کمترین زمان طی خواهد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: روی دیگر این سکه تحرکات جریان تکفیری داعش است که به مدد پشتیبانی مالی سران عرب و حمایت‌های تسلیحاتی و اطلاعاتی بعضی همسایگان جاه‌طلب منطقه در حال اجرای سناریوی گسست و تجزیه عراق می‌باشد که این جریان همزمان با جنایات رژیم صهیونیستی و بدون کمترین موضع مخالف نسبت به جنایات این رژیم در حال نمایش چهره‌ای خشن و غیراسلامی و غیرانسانی از اسلام در منظر جهانیان است.

جعفرپور ادامه داد: شکی نیست که با پایمردی و مقاومت مسلمانان در سوریه و عراق این جریان نیز محکوم به شکست بوده و صبح اسلام و پیروزی مسلمانان نزدیک است.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین خاطرنشان کرد: همه مدیران باید مانع نفوذ فرهنگ بیگانه در اعتقادات، هنجارها و نمادهای مردم در جامعه شوند.

نماینده مردم لارستان در مجلس در پایان ضمن بیان تذکراتی به مسئولان اجرایی، به وزیر نیرو در خصوص رفع تبعیض در تعرفه برق و همچنین کمبود آب که موجب جیره‌بندی آن در حوزه انتخابیه وی شده تذکر داد.

انتهای پیام

کد N404816

وبگردی