آفتاب
در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران برگزار شد

تجمع خواهران بسیجی در اعتراض به کشتار زنان و کودکان غزه

تجمع خواهران بسیجی در اعتراض به کشتار زنان و کودکان غزه

جمعی از خواهران بسیجی تهران در اعتراض به کشتار زنان و کودکان فلسطینی با در دست داشتن پلاکاردهایی در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران تجمع کردند.

جمعی از خواهران بسیجی تهران در اعتراض به کشتار زنان و کودکان فلسطینی با در دست داشتن پلاکاردهایی در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ در این تجمع که صبح امروز (سه‌شنبه) و پس از تجمع اعتراضی دانش‌آموزان و فرهنگیان در مقابل دفتر سازمان ملل برگزار شد، خواهران بسیجی با در دست داشتن پلاکاردهایی که بر روی آنها کشتار کودکان بی دفاع فلسطینی محکوم شده بود شعار می دادند:

مقاومت تنها مسیر حفظ دین و ایمان، هر موشک مقاومت تیری به قلب شیطان،‌ غزه غزه حمایتت می‌کنیم، اسرائیل اسرائیل نابودت می‌کنیم، جنایات اسرائیل محکوم باید گردد، آتشی که ابوخضیرو سوزوند اسرائیل رو می سوزوند.

به گزارش ایسنا در این مراسم متن بیانیه اعتراضی خواهران بسیجی به شرح زیر قرائت شد:

بی تردید امروز مسئله فلسطین در رأس مسائل جهان قرار دارد. در حقیقت فلسطین فریاد بغض‌آلود ملتی آزاده است که به جرم حق‌طلبی مظلومانه هدف جنایات رژیم غاصب صهیونیستی واقع می‌شود.

بسیج جامعه زنان ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه سکوت مرگبار مجامع بین‌المللی خصوصا سازمان ملل را که زمینه تهاجم بیشتر را برای این رژیم غاصب ایجاد کرده ‌است محکوم می‌نماید و این مجامع به ظاهر بشردوستانه را در این فجایع شریک می‌داند.

بسیج جامعه زنان با اعلام بیعت مجدد با ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای و تأکید بر تبعیت کامل و آگاهانه از فرمایشات معظم له همه آزادیخواهان و مظلومان جهان اسلام را به همدردی و همراهی با مردم مظلوم فلسطین خصوصا مردم غزه فراخوانده و انزجار خود را از اعمال جنایتکارانه و ضدبشری رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می‌دارد.

در پایان بیانیه خواهران بسیجی آمده است که، بی شک عمر منحوس این رژیم غاصب صهیونیستی به سر آمده و انشاءالله در آینده‌ای نزدیک با طوفان خشم ملت‌های آزاده و آگاه روبرو شده و از صفحه روزگار محو خواهد گردید.

انتهای پیام

کد N404813

وبگردی