آفتاب

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی: نابودی رژیم جعلی اسراییل به خواست ملت‌ها تبدیل شده است

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی: نابودی رژیم جعلی اسراییل به خواست ملت‌ها تبدیل شده است

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: امروز بار دیگر بر خلاف خواست استکبار جهانی فلسطین به مساله‌ی اول جهان اسلام تبدیل شده و نابودی رژیم جعلی اسراییل به خواست جهانی ملت‌ها تبدیل گشته است.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: امروز بار دیگر بر خلاف خواست استکبار جهانی فلسطین به مساله‌ی اول جهان اسلام تبدیل شده و نابودی رژیم جعلی اسراییل به خواست جهانی ملت‌ها تبدیل گشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمد نبی حبیبی که شب گذشته در ضیافت افطاری حزب موتلفه اسلامی با جمعی از سفرای کشورهای اسلامی سخن می‌گفت، در بیان مواضع این حزب در حمایت از مردم مظلوم غزه خاطر نشان کرد:‌ رمضان خونین مردم غزه قلب همه‌ی مسلمانان و آزادیخواهان جهان را جریحه دار کرده است و شهادت صدها کودک و پیر و جوان وزخمی شدن هزاران فلسطینی در اثر حملات رژیم صهیونیستی چهره‌ی واقعی حیوان صفتی صهیونیست و حامیان جنایتکار او را به جهان نشان داده است.

وی افزود: سرگذشت فلسطین سرشار از محاسبات غلط سیاسی عده‌ای از دولت‌های سازشکار عرب و سایر دشمنان آرمان فلسطین است. محاسبات غلطی که دستیابی فلسطین به آزادی و نجات قدس و نابودی رژیم اشغالگر را به تاخیر انداخته و استیصال امروز رژیم صهیونیستی در مقابل اراده پولادین مردم فلسطین و توان موشکی و دفاعی مقاومت با وجود سکوت دولت‌هایی از جهان عرب و سازمانهای بین‌المللی و ضربات کوبنده موشکی وپهپادی به سرزمین‌های اشغالی بر پیکر اسراییل نوید بخش تحول درمعادله قدرت و مقاومت و رژیم اشغالگر است.

حبیبی با بیان این که امروز دو صف در مقابل و کنار ملت فلسطین وجود دارد گفت: صف اول دولت‌های عرب وابسته به آمریکا درصف خائنان فلسطین قرار گرفته‌اند و گروه‌های تکفیری که با پول نفت برخی دولت‌های خائن عرب تغذیه می‌شوند و صف دوم مدافعان آرمان فلسطین و قدس هستند که از نیروهای مقاومت اسلامی تشکیل شده‌اند وسنگ‌های فلسطین را به موشک تبدیل کردند و گنبد آهنین رژیم صهیونیستی رادر هم شکست و همراه با مردم مظلوم فلسطین در مقابل اسراییل ایستاده‌اند.

دبیر کل حزب موتفله اسلامی در پایان تاکید کرد:‌ما با ایمانی راسخ به پیش بینی امام خمینی ومقام معظمرهبری مطمئن هستیم ،که روزی خواهد رسید ریشه از خاک بیرون آمده‌ی درخت مصنوعی اسراییل با حمایت و رزم دلاوران فلسطینی کنده خواهد شد و با آزادی فلسطین عزیز همراه خواهد بود و این روز دور نیست و ما نیز خود را در غم شهادت زنان و مردان و کودکان بی‌دفاع فلسطین و غزه و دیگر نقاط فلسطین شریک می‌دانیم و یقین داریم که ملت ایران در روز قدس تنفر و انزجار عمیق خود را به این جنایات اسراییل همراه با سیل سیاسی عظیم دیگری که در جهان علیه منافع صهیونیست‌ها جاری خواهد شد اعلام می‌کنیم و تاکید می‌کنیم که وحدت امت اسلامی در راستای نجات قدس برای از بین بردن غده سرطانی صهیونیست نیاز اصلی امت‌هاست و باید همه بدانند رژیم صهیونیستی زبانی جز مبارزه نمی‌فهمند.

به گزارش ایسنا، در بخشی دیگر از این جلسه نماینده‌ی حماس در ایران با تاکید بر این که فلسطین الگوی مناسبی برای مقابله با رژیم صهیونیستی ارائه کرد خاطر نشان کرد:‌ امروز فرصت مغتنمی است که ملت‌های اسلامی و آزاده‌ی جهان به هم بپیوندند و از آرمان فلسطین حمایت کنند و امروز غزه سنگ محکی است برای سنجش نفاق در منطقه و جهان و هر کس در کنار مقاومت و مظلومان فلسطین قرار می‌گیرد سربلند خواهد بود.

وی با اشاره به جنایات جدید رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستانی در غزه گفت:هیچ بعید نیست که رژیم دروغگوی اسراییل مدعی شود که نیروهای رزمنده در بیمارستان مستقر بودند و جز این نیز از این رژیم انتظار نمی‌رود .رژیمی که در این 60 سال وحشیانه‌ترین اقدامات را انجام داده است.

نماینده‌ی حماس در ایران افزود: در مقابل همه‌ی این جنایات کشورهایی با دلسوزی ظاهری خود و دم از انسان دوستی زدن در کنار رژیم صهیونیستی ، عده ای با حمایت از مقاومت در کنار مظلومین فلسطینی قرار می‌گیرد.

وی در پایان تاکید کرد: جهان بداند که ملت فلسطین شرافتمندانه به استقبال مرگ می‌روند و مرگ با عزت را بر سازش با ذلت ترجیح می‌دهند و کسی که ذره‌ای شرافت دارد به جای ملامت و مقاومت از آن حمایت می‌کند و گروه‌های فلسطینی نیز در مقابل رژیم صهیونیستی خود را آماده جنگی طولانی کردند و رژیم صهیونیستی و حامیان آن بدانند که مقاومت اسلامی در فلسطین آمادگی جنگ تا پیروزی و آزاد سازی فلسطین عزیز را دارد.

انتهای پیام

کد N404692

وبگردی