آفتاب
شهریور 93 برگزار می‌شود

نمایشگاه بین‌المللی استانداردسازی و تجاری‌سازی غذای حلال

نمایشگاه بین‌المللی استانداردسازی و تجاری‌سازی غذای حلال

سمینار علمی، کارگاه تخصصی و نمایشگاه بین‌المللی استانداردسازی و تجاری‌سازی غذای حلال شهریور 93 برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، دکتر جوانمرد، سرپرست پژوهشکده کشاورزی سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران در این رابطه گفت: سمینار علمی، کارگاه تخصصی و نمایشگاه بین‌المللی استانداردسازی و تجاری‌سازی غذای حلال 17 تا 19 شهریور ماه امسال در محل سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: پیرو نشست پیشین اعضای اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند، با میزبانی ایران به عنوان مکان دور بعدی نشست موافقت به عمل آمد و از طرف مرکز منطقه‌ای علوم و انتقال فناوری اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند، برگزاری این سمینار به سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران محول شد.

جوانمرد افزود: در این رویداد مهم صاحبنظرانی از کشورهای مالزی، تایلند، اندونزی، آمریکا و سایر کشورها و همچنین استادان ایرانی درخصوص آخرین دستاوردهای فناوری حلال، استانداردسازی، تجارت و همچنین آزمون‌های تشخیصی فرآورده‌های حلال سخنرانی می‌کنند.

وی تصریح کرد: معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزاری این سمینار را در جهت اعتلای سطح دانش و فناوری کشور با سایر کشورهای منطقه در سطح جهان بسیار مفید دانسته و حمایت مالی و معنوی این معاونت را در خصوص طرح مذکور اعلام کرده است.

انتهای پیام

کد N404645

وبگردی