آفتاب

حزب‌الله: حمله به غزه بخشی از دشمنی علیه مقاومت است

حزب‌الله: حمله به غزه بخشی از دشمنی علیه مقاومت است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه جنگ علیه غزه بخشی از دشمنی علیه محور مقاومت است، تاکید کرد که اسرائیل در این جنگ پیروز نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت اینترنتی النشره، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: ما تنها یک هدف داریم و آن مقاومت براساس اسلام و جهاد در راه خدا است و همه ما اسرائیل را به عنوان یک هدف اصلی مورد یورش قرار داده‌ایم.

وی افزود: دشمنی علیه غزه جنایتی تمام عیار و بخشی از دشمنی اسرائیلی علیه محور مقاومت است اما اصل و اساس همواره مساله فلسطین است.

شیخ نعیم قاسم اظهار داشت: هدف اسرائیل از این جنگ از بین بردن و ناکام گذاشتن مقاومت و تضعیف ملت فلسطین است و این هدف یک اصل همیشگی در اسرائیل است. ما به خوبی می‌دانیم که اسرائیل در این جنگ شکست خواهد خورد چرا که مقاومت با اراده‌ای محکم و با پایداری مردم فلسطین در برابر صهیونیسم‌ می‌ایستد. غزه ان‌شاءالله پیروز خواهد شد و این به دلیل طرفداری همیشگی ملت فلسطین از حق و کرامت انسانی است.

وی خاطرنشان کرد: ما با ملت فلسطین هستیم و از مقاومت حمایت می‌کنیم و حتی جنایت اخیر اسرائیلی‌ها در منطقه "الشجاعیة" در نوار غزه معادله‌ای را که به امید خدا به نفع فلسطین و پیروزی مقاومت پیش می‌رود، تغییر نخواهد داد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در خصوص اوضاع کشورش نیز گفت: لبنان در معرض تهدیداتی در منطقه قرار دارد و از همه چیز تاثیر می‌پذیرد. کسانی که می‌گویند کشور از هیچ چیز تاثیر نمی‌پذیرد، در اشتباهند. لبنان مورد هدف قرار گرفته چرا که قوی و قدرتمند شده است.

نعیم قاسم ادامه داد: لبنان با مقاومت قدرتمند شد و اکنون از سه سمت هدف قرار گرفته است؛ یکی از این سمت فتنه داخلی، دوم، دشمنی اسرائیل و سوم جنبش تکفیری است اما با این حال لبنان سقوط نخواهد کرد و مهمترین دلیل آن این است که ما با همکاری هم پیمانانمان تلاش می کنیم تا لبنان در دام فتنه نیفتد.

وی افزود: ما در دوره اخیر اطلاعاتی به دست آوردیم در خصوص اینکه تکفیری‌ها تجهیزاتی را به منطقه القلمون سوریه وارد می‌کنند تا برای ارتکاب جنایت و ایجاد رعب و وحشت در میان مردم لبنان این وسایل را وارد روستاهای لبنان کند اما ما با همکاری نیروهای امنیتی و ارتش لبنان توانستیم لبنان را از این خطر نجات دهیم.

نعیم قاسم گفت: اگر بخواهیم به راه حلی برای مشکلات لبنان برسیم دو اقدام پیش رو داریم یکی توافق برسر رئیس جمهور و یکی فعال کردن نهادها و موسسات کشور. در واقع توافق بر سر رئیس جمهور موجب انتخاب وی ظرف 24 ساعت می‌شود. هیچ طرفی نمی‌تواند بدون توافق طرف‌های دیگر رئیس جمهوری را انتخاب کند.

انتهای پیام

کد N404083

وبگردی