آفتاب
حزب موتلفه اسلامی:

روز قدس ضربه سنگینی بر حیات رژیم جعلی صهیونیست است

روز قدس ضربه سنگینی بر حیات رژیم جعلی صهیونیست است

تهران – ایرنا – حزب موتلفه اسلامی با انتشار بیانیه ای به مناسبت روز قدس، حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را ضربه سنگینی بر حیات و بقاء رژیم جعلی صهیونیست دانسته و خواستار وحدت و انسجام ملتهای اسلامی علیه این رژیم غاصب و حامیان او شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی ، در این بیانیه آمده است: روز قدس امسال با انتفاضه خونین مردم در رمضان رنگ گلگون گرفته است. صدها شهید و هزاران زخمی فلسطینی به استقبال روز قدس می روند تا این بار روز قدس را به روز ریشه کنی صهیونیسم جنایتکار و محکومیت جهانی او در افکار آزادیخواهان جهان تبدیل کنند. اینک ملت مجاهد فلسطین مقاومت اسلامی خود را با انگیزه و امید و عزمی خلل ناپذیر علیه اسرائیل غاصب به منصفه ظهور رسانده است.

در این بیانیه حزب موتلفه اسلامی یادآور شده است: در شرایطی که اعراب خائن به آرمان فلسطین دست در دست صهیونیسم و به تبعیت از قدرت سلطه گر آمریکا راههای کمک و حمایت از ملت مظلوم فلسطین را بسته و در برابر کشتار مردم و کودکان و زنان غیرنظامی فلسطین به دست جنایتکاران صهیونیست ساکت نشسته و غیرت عربی و اسلامی خود را از دست داده اند، ایران اسلامی و جبهه مقاومت اسلامی، سلاح «سنگ» مردم فلسطین را به موشک ارتقاء داد و توازن قوا بین ملت فلسطین و اسرائیل غاصب را تغییر داد.

در این بیانیه آمده است: امسال روز قدس انتفاضه از هفته دوم ماه مبارک رمضان آغاز شده و موج تنفر و انزجار جهانی علیه جنایات صهیونیستها همه جا را فرا گرفته است، ملت فلسطین دریافت که جز به خداوند و جبهه مقاومت اسلامی و اراده ملت فلسطین نمی توان تکیه کرد و اسرائیل غاصب جز زور و مقابله به مثل، منطقی نمی شناسد.

حزب موتلفه اسلامی در بیانیه خود آورده است: ملت ایران در راستای هدف متعالی و دوراندیشانه امام راحل و هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی، روز قدس امسال را پرشورتر از گذشته برگزار و اطمینان دارد که ریشه درخت غصبی اسراییل با همت مقاومت از زمین بیرون آورده شده و با چند ضربه متحدانه فلسطین و یارانش سرنگون خواهد شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: قدرتهای سلطه گر آمریکا و انگلیس باید بدانند که هزینه کردن برای نجات رژیم اشغالگر قدس بی جهت و بی فایده است و شمارش معکوس نابودی رژیم اشغالگر قدس آغاز شده است. ملت فلسطین دریافته که اتحاد و همبستگی بین فتح و حماس و مردم غزه و کرانه باختری رود اردن و تفاهم برای استراتژی مقاومت تنها راه نجات قدس و آزادی ملت فلسطین است و اراده خداوند نیز بر این قراردارد که بزودی فلسطین آزاد شود.

در این بیانیه حزب موتلفه اسلامی ضمن محکوم کردن کشتار مردم غیرنظامی غزه و فلسطین توسط رژیم اشغالگر اسرائیل، آورده است: ما بر این باوریم که خونهای به ناحق ریخته شده مردم غزه بزودی این تفاله امپریالیسم یعنی رژیم اشغالگر را به زباله دان تاریخ خواهد انداخت؛ مشروط بر اینکه جهان اسلام متحداً بر ضد اسرائیل غاصب قیام کنند.

سیام**1058 **1449
کد N404073

وبگردی