آفتاب
پورمختار در گفت‌وگو با ایلنا:

شكایت جدیدی از دولت احمدی‌نژاد نكرده‌ایم/از شكایت قبلی خبر ندارم

شكایت جدیدی از دولت احمدی‌نژاد نكرده‌ایم/از شكایت قبلی خبر ندارم

از كمیسیون اصل 90 برای رسیدگی به پرونده بورسیه‌های غیرقانونی دكتری درخواستی نشده و به همین دلیل، هیچ رسیدگی در این رابطه در كمیسیون انجام نشده است./گزارش تخلفات فوتبال در حال بررسی و رسیدگی است و تا یكی، دو هفته دیگر این گزارش آماده می‌شود./

رئیس كمیسیون اصل90 از عدم بررسی پرونده تخلفات درباره بورسیه‌های غیرقانونی در دولت سابق در این كمیسیون خبر داد.

محمدعلی پورمختار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص گزارش كمیسیون اصل 90 درباره فساد در فوتبال گفت: تهیه این گزارش در حال بررسی و رسیدگی است و تا یكی، دو هفته دیگر این گزارش آماده می‌شود.

وی ادامه داد: این گزارش پس از تهیه ابتدا در كمیسیون مورد رای‌گیری قرار گرفته و سپس به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارجاع خواهد شد.

نماینده مردم كبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در خصوص اینكه آیا كمیسیون اصل90 درباره بورسیه‌های غیرقانونی دكتری در دولت قبل بررسی انجام داده است، اظهار داشت: از كمیسیون اصل 90 برای رسیدگی به این پرونده درخواستی نشده و به همین دلیل، هیچ رسیدگی در این رابطه در كمیسیون انجام نشده است.

پورمختار در پاسخ به این سوال كه آیا پرونده جدیدی از تخلفات دولت سابق از سوی كمیسیون اصل 90 به قوه قضائیه ارجاع شده است؟، تصریح كرد: پرونده جدیدی ارسال نشده در این باره از سوی كمیسیون اصل90 به قوه قضائیه ارسال نشده است.

رئیس كمیسیون اصل90 درباره آخرین وضعیت پرونده شكایت این كمیسیون از محمود احمدی‌نژاد ابراز داشت: خبری جدیدی در رابطه با این شكایت ندارم.

کد N403563

وبگردی