آفتاب

نهرین نت: سربازان رژیم صهیونیستی خود را باخته اند

نهرین نت: سربازان رژیم صهیونیستی خود را باخته اند

تهران- ایرنا- پایگاه اطلاع رسانی نهرین نت روز دوشنبه گزارش داد: بعد از آن که گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس، از کشتن 18 سرباز اسراییلی و اسیر گرفتن یک تن از آنان خبر داد، سربازان رژیم صهیونیستی به شدت خود را باختند.

این گزارش می افزاید: گردان های عزالدین قسام روز گذشته (یک شنبه) از اجرای عملیات گسترده علیه نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد و اعلام کرد که عملیاتش را پشت خطوط دشمن انجام داده است.

مجری تلویزیون ˈالاقصیˈ که حماس آن را مدیریت می کند، ناگهان مخاطبان خود را با اعلام اسارت یک سرباز اسراییلی غافلگیر کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی با تکذیب این خبر از کشته شدن 14 سرباز اسراییلی در عملیات زمینی خبر داد و گفت: ˈآن طور که گفته شده 14 سرباز اسراییلی کشته شده نه 13 تنˈ و به نظر می رسد نظامیان صهیونیستی به این صورت قصد داشتند بر اسارت یکی از سربازانشان سرپوش بگذارند.

بنا بر این گزارش، رژیم صهیونیستی بر شکستش علیرغم همه تلاش ها برای سرپوش گذاشتن بر خسارت های جانی در میان نیروهای این رژیم، اعتراف کرد که 12 سرباز در جریان عملیات زمینی به مناطق غیر نظامی غزه کشته شده اند.

خبر کشته شدن سربازان رژیم صهیونیستی شوک وحشتناکی در میان نیروهای رژیم صهیونیستی به وجود آورد و موجب طرح سوال هایی شد.

از جمله این که اگر روز یکشنبه 12 سرباز کشته شده، پس روزهای گذشته چند نفر کشته شده اند و بعد از اسیر گرفتن یک سرباز اسراییلی از سوی گردان های عزالدین قسام، اسراییل چه چیزهای دیگری را از دست خواهد داد.

افسران رژیم صهیونیستی اعتراف کردند که روز یکشنبه یکی از سخت ترین روزهای نبرد در نوار غزه بوده و از هر دو طرف تعداد زیادی کشته شده اند.

بر پایه گزارش نهرین نت، روز گذشته در منطقه شجاعیه 60 غیرنظامی فلسطینی که بیشتر آن ها کودکان و زنان بودند شهید و 18 فلسطینی دیگر نیز در مکان های مختلف در اطراف غزه در جریان بمباران های جنون آمیز رژیم صهیونیستی و شلیک توپخانه و تانک به شهادت رسیدند.

مقاومت فلسطین نیز روز گذشته 50 موشک از نوار غزه به سمت نیروهای رژیم صهیونیستی شلیک کرد و به این ترتیب تعداد شهدای فلسطینیان به 425 تن رسید به طوری که سازمان ملل اعلام کرد 70 درصد از آنان غیر نظامی بوده اند.

در میان نیروهای رژیم صهیونیستی نیز 18 سرباز و دو غیر نظامی کشته شدند و بر اساس آمارهای ارتش رژیم صهیونیستی تعداد موشک های شلیک شده به سمت فلسطین اشغالی بالغ بر 1820 موشک بوده است.

ناظران اسراییلی معتقدند خسارت هایی که ارتش رژیم اسراییل به آن اعتراف کرده، موج جدیدی از جنگ روانی را در میان نیروهای این رژیم به وجود آورده که بیشتر به نفع حماس و جهاد اسلامی بوده است.

کشته شدن سربازان رژیم صهیونیستی و اسارت یک تن از آنان ضربه روحی بزرگی در میان صفوف ارتش رژیم صهیونیستی وارد کرد و با توجه به این که بیشتر این سربازان از نیروهای کارکشته بودند، نیروهای رژیم صهیونیستی به شدت روحیه خود را باخته اند.

نیروهای اسراییلی پس از حمله به منطقه شجاعیه کشته شدند، منطقه ای که رژیم صهیونیستی به طور بی رحمانه شهروندان بی دفاع آن را به قتل رساند و موجب شد که رسانه های غربی هم این عملیات را کشتار غیر نظامیان فلسطینی بنامند.

رسانام**1408**7074**1275
کد N403227

وبگردی