آفتاب
نماینده‌ خوی:

اجلاس تروئیکای بین المجالس اسلامی برای قتل عام غزه تصمیم گیری اساسی کند

اجلاس تروئیکای بین المجالس اسلامی برای قتل عام غزه تصمیم گیری اساسی کند

نماینده‌ی مردم خوی در مجلس گفت: سران تروئیکای بین المجالس اسلامی با حضور در تهران باید تصمیم جدی برای قتل عام و کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان مسلمان غزه گرفته و از صدور بیانیه‌های نمادین جلوگیری کنند.

موید حسینی صدر در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: بیش از 500 نفر از زنان و کودکان مسلمان و روزه‌دار از آغاز وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی در غزه قتل عام شدند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: رژیم جلاد صهیونیست با بی‌حیایی و گستاخی در برابر چشمان دنیا زنان و کودکان را در غزه قتل عام می‌کند. هر چند که توحش و خون آشامی این رژیم برای هیچ مسلمانی تردیدی برای حمایت از مظلومان غزه باقی نگذاشته است اما سران واداده‌ی کشورهای عربی به جای مبارزه با رژیم اشغالگر قدس آتش بیار جنگ داخلی بین مسلمانان شده‌اند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی جهانی روز قدس امسال پرشورتر از سال‌های گذشته خواهد بود گفت: رفتار سران کشورهای اسلامی مایه‌ی شرمساری است که در حالی که مسلمانان غزه به طرز وحشیانه‌ای قتل عام می‌شوند هیچ اهمیتی به این مساله نمی‌دهند و در عوض در کوره جنگ داخلی در کشورهای اسلامی می‌دمند.

حسینی صدر قتل عامل مردم غزه را موجب بیداری و اتحاد بیشتر عموم مسلمانان جهان دانست و افزود:‌ خوب است که کشورهای اسلامی برای همبستگی با مردم مظلوم غزه به صورت نمادین ارتباطات اقتصادی و حتی سیاسی خود با رژیم صهیونیستی و همپیمانان این رژیم را بر یک روز قطع کند تا کشورهای غربی متوجه‌ی عمق این مساله شوند.

انتهای پیام

کد N403002

وبگردی