آفتاب

اندیشمند عراقی :صهیونیست ها و داعش اتاق عملیات مشترک دارند

اندیشمند عراقی :صهیونیست ها و داعش اتاق عملیات مشترک دارند

بغداد - ایرنا- شیخ احمد بلداوی، یک روحانی عراقی، تاکید می کند که صهیونیست ها و داعش در شرایط حاضر فصل مشترک یک توطئه بین المللی در منطقه هستند و اتاق عملیات مشترک دارند.

این روحانی که زمانی امام جمعه شهر بلد در 80 کیلومتری شمال بغداد ، محلی که این روزها صحنه نبرد تروریست ها با نیروهای ارتش و داوطلبان مردمی است، بوده ، به خبرنگار ایرنا گفت: روز قدس برای مسلمانان جهان روز مهمی است، چرا که امام خمینی (ره) این روز را برای آزادی قبله اول مسلمانان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، در نظر گرفت.

بلداوی که اکنون ریاست یکی از دانشکده های استان صلاح الدین در شهر بلد را عهده دار است، اضافه کرد: یک اتاق عملیات مشترک میان صهیونیست ها و داعش و سایر گروههای تکفیری، تفکر و تاکتیک های واحدی را هدایت کرده و از یک مخزن تغذیه می شوند.

وی تنها راه مقابله با این توطئه ها را اتحاد میان شیعه و سنی در جهان اسلام و برنامه ریزی برای مقابله با این توطئه ها می داند.

این استاد دانشگاه و حوزه گفت: در جریان مقابله با داعش در هفته اخیر، سنی ها و شیعه ها در کنار هم به مقاومت پرداخته و توانستند نیروهای داعش را که تفکراشان دین را تخریب می کند، عقب برانند.

وی ابراز امیدواری کرد که در این روز تاریخی که به ابتکار امام خمینی(ره) روز قدس نامگذاری شده، مسلمانان جهان با اتحاد خود توطئه های صهیونیسم بین الملل را باردیگر خنثی کنند.

خاورم**1770**1586
کد N402801

وبگردی