آفتاب

یک فعال دانشجویی: حمله به غزه نشانه منسجم نبودن کشورهای اسلامی است

یک فعال دانشجویی: حمله به غزه نشانه منسجم نبودن کشورهای اسلامی است

دبیرکل سازمان انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد (سادا) ابراز عقیده کرد: عدم انسجام و هماهنگی کشورهای اسلامی، سکوت مجامع بین‌المللی و پشتیبانی نکردن رسانه‌ها موجب ایجاد فاجعه غزه شده است.

حامد دل‌فاردی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: اتفاقات اخیر در غزه، ناقض حقوق بشر است اما کوچک‌ترین مخالفت یا محکومیتی از سمت کشورهایی که داعیه‌دار حقوق بشر هستند صورت نگرفته است. این در حالی است که به دلیل منافع خود، درباره نقض حقوق بشر در برخی از کشورها صحبت می‌کنند.

این فعال دانشجویی همچنین ادامه داد: جای سوال است که چرا کشورهای مدعی حمایت از حقوق بشر در دنیا مثل آمریکا و انگلیس حتی یک بیانیه نیز در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی صادر نکرده‌اند.

وی با تاکید بر ضرورت انسجام کشورهای اسلامی برای مبارزه با نقض حقوق بشر در مقابل رژیم صهیونیستی، گفت: متأسفانه برخی از کشورهای اسلامی و عربی هیچ واکنشی به جنایات غزه نشان نمی‌دهند. اینکه زنان و کودکان بیگناه در غزه کشته می‌شوند، نشانه عدم همبستگی کشورهای اسلامی است.

دبیرکل سازمان انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد با انتقاد از عملکرد رسانه‌های جهانی در این باره تصریح کرد: سانسور شدید اخبار غزه در برخی رسانه‌های خبری موجب شده است آنطور که باید، مردم در جریان جنایات رژیم صهیونیستی قرار نگیرند.

انتهای پیام

کد N402551

وبگردی