آفتاب

روانبخش: صهیونیست‌ها در غزه پیروز نمی‌شوند

روانبخش: صهیونیست‌ها در غزه پیروز نمی‌شوند

یک عضو جبهه پایداری با بیان اینکه "رژیم صهیونیستی به تصور ضعیف بودن جبهه مقاومت به غزه حمله کرد"، گفت:‌ صهیونیست‌ها در جنگ زمینی با غزه به پیروزی نمی‌رسند.

حجت‌الاسلام والمسلمین روانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان اینکه "هویت رژیم صهیونیستی یک هویت جعلی است و از همان ابتدا با تجاوز به سرزمین‌های دیگران و غصب آن سرزمین‌ها شکل گرفت"، اظهار کرد: این رژیم مولود نامشروعی است که در منطقه دارای مشروعیت نیست.

وی با اشاره به حمایت برخی کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی گفت: آن‌ها برای اینکه بتوانند منافع خود را در منطقه تأمین کرده و در میان کشورهای اسلامی اختلاف ایجاد کنند، احتیاج داشتند یک رژیم جعلی به مانند رژیم صهیونیستی را همچون لولوی بالاسر کشورهای اسلامی نگه دارند و با راه‌ انداختن جنگ‌ها این تصور را در بین کشورهای اسلامی بوجود بیاورند که توانایی مقابله با این رژیم جعلی را ندارند و حتی این موضوع به صلاحشان نیست و در واقع حفظ هویتشان در گرو مقابله نکردن با این رژیم است.

روانبخش با بیان اینکه "سران برخی کشورهای اسلامی در منطقه همانند عروسک‌های خیمه‌شب بازی در دست آمریکایی‌ها هستند"، اظهار کرد:‌ آن‌ها به ظاهر مقامات کشورهای اسلامی هستند ولی نقش عوامل آمریکا را ایفا می‌کنند و به خود اجازه نمی‌دهند که با رژیم صهیونیستی که مورد حمایت صددرصد آمریکاست مقابله‌ای داشته باشد. برخی از آن‌ها بواسطه قرارداد کمپ دیوید اسرائیل را پذیرفته‌اند و برخی نیز مخفیانه این کار را انجام داده‌اند و پشت پرده از حامیان این رژیم هستند.

وی با بیان اینکه "صهیونیست‌ها هر موقع براساس ذهنیت خود احساس کنند جبهه مقاومت تضعیف شده و درگیر مسائل دیگری است، دست به این اقدامات می‌زنند"، افزود: آن‌ها با خود تصور می‌کردند که اکنون سوریه درگیر جنگ‌های داخلی شده و دچار ضعف مالی، نظامی و سیاسی است، دولت عراق نیز درگیر بحث داعش و درگیری‌های داخلی شده و از آن طرف ایران نیز درگیر مذاکرات هسته‌ای است و چندان نسبت به مسائل منطقه توجهی ندارد.

این فعال سیاسی اصولگرا اضافه کرد: آن‌ها فکر کردند که با توجه به این موضوع فرصت خوبی است که شانس خود را بار دیگر آزمایش کنند و شکست‌های خود در جنگ‌های 33 روزه لبنان، 23 روزه و هشت روزه غزه را جبران کنند.

روانبخش با بیان اینکه "از سران برخی از کشورهای اسلامی به خاطر وابستگی‌هایشان نباید انتظار چندانی جهت مقابله با این اقدامات صهیونیست‌ها داشت، مگر اینکه ملت‌های آن‌ها اقدامی انجام دهند"، افزود: من فکر می‌کنم باز هم اسرائیل از مقاومت شکست بخورد و در جنگ تحمیلی با غزه موفق نمی‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: ان‌شاءالله روزی فرا می‌رسد که پیش‌بینی حضرت امام(ره) در مورد قدس محقق و آنجا محور وحدت مسلمانان می‌شود. صهیونیست‌ها با این کشتارها موجب می‌شوند که مسلمانان در راستای دفاع از فلسطین متحدتر شوند.

انتهای پیام

کد N402487

وبگردی