آفتاب

حماس: جنایات اسرائیل بر اراده ما بی تأثیر است

حماس: جنایات اسرائیل بر اراده ما بی تأثیر است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه ای اعلام کرد: جنایات جنگی رژیم صهیونیستی هیچ گاه نخواهد توانست اراده ملت ما را در هم بشکند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، حماس در این بیانیه افزود: جنایات پلید نیروهای اشغالگر صهیونیستی، جنایت جنگی و تروریسم آشکار صهیونیستی علیه غیرنظامیان بی دفاع اعم از زنان، کودکان و سالمندان است. رژیم صهیونیستی پس از شکست در برابر مقاومت فلسطین که تلفات جانی و خسارات مادی زیادی به ارتش این رژیم وارد ساخت، مرتکب این جنایات شد.

حماس درباره جنایت رژیم صهیونیستی در منطقه الشجاعیه خاطرنشان کرد: خون مردم غزه که به خاطر جنایات صهیونیستی بر زمین ریخته می شود، هدر نمی رود و دست عدالت دیر یا زود گریبان عاملانش را خواهد گرفت. این جنایات هرگز اراده، پایداری و مقاومت مردم فلسطین را در هم نخواهد شکست.

در این بیانیه تصریح شده است: حماس رژیم صهیونیستی را به عنوان قاتل و جنایتکار جنگی، مسئول این جنایات پلید دانسته و مواضع آمریکا و تمام حامیان تل آویو را که به آن برای قتل و جنایت بیشتر، چراغ سبز نشان دادند، محکوم می کند.

حماس همچنین موضع کشورهایی را که در برابر جنایات پلید علیه غیرنظامیان اعم از کودکان، زنان و سالمندان سکوت اختیار کرده اند، غیر قابل قبول دانست.

انتهای پیام

کد N402319

وبگردی