آفتاب
مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال؛

بروتو: ایران والیبال مدرنی را به نمایش می‌گذارد/ فکر نمی کردم ایران را شکست دهیم

بروتو: ایران والیبال مدرنی را به نمایش می‌گذارد/ فکر نمی کردم ایران را شکست دهیم

ایران در این مسابقات عملکرد خیلی خوبی داشت و واقعا به یک تیم قدرتمند تبدیل شده است. ایران تیم خطرناکی برای ما در این مرحله بود. آنها توانستند برزیل را شکست دهند و روسیه را تا مرز شکست ببرند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با تمجید عملکرد تیم والیبال ایران در لیگ جهانی تصریح کرد: ایران والیبال مدرنی را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش ایلنا، مائورو بروتو پس از پیروزی 3 بر صفر برابر ایران در دیدار رده بندی لیگ جهانی اظهار داشت: از پیروزی برابر ایران بسیار خوشحال هستم و امیدوار بودم که بتوانیم ایران را در این مسابقه شکست دهیم. اصلا فکر نمی‌کردم و مطمئن نبودم که بتوانیم ایران را با این نتیجه شکست دهیم.

وی ادامه داد: ایران در این مسابقات عملکرد خیلی خوبی داشت و واقعا به یک تیم قدرتمند تبدیل شده است. ایران تیم خطرناکی برای ما در این مرحله بود. آنها توانستند برزیل را شکست دهند و روسیه را تا مرز شکست ببرند و یک امتیاز از روسیه گرفتند که منجر به حذف آنها از لیگ جهانی شد که این کار خیلی بزرگ و غیرقابل انکاری است.

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا خاطر نشان کرد: همین موضوع ما را نگران کرده بود؛ ایران خیلی با انرژی بازی می‌کند و یک والیبال مدرن را به نمایش می‌گذارد. این واقعا بد اقبالی بود که ایران و ایتالیا در رده‌بندی با هم بازی کنند، چرا که هر دو شانس حضور در فینال را داشتند.

کد N402293

وبگردی