آفتاب

رحیمی: خستگی بازیکنان باعث شکست تیم ملی والیبال مقابل آمریکا بود

رحیمی: خستگی بازیکنان باعث شکست تیم ملی والیبال مقابل آمریکا بود

آبادان - ایرنا - ملی پوش پیشین والیبال ایران در خصوص شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل آمریکا در مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی گفت: تیم ملی مقابل آمریکا خیلی خسته نشان داد و همین موضوع باعث شکست ما شد.

بابک رحیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ملی قبل از رویارویی با آمریکا جدال سختی با تیم برزیل داشت و تا حدود زیادی توان جسمی بازیکنان تحلیل رفت.

وی اظهار کرد: تیم آمریکا در هر سه گیم برتر از ما بود و خیلی راحت به امتیاز می رسید. هر چند که ما اشتباهات فردی زیادی مرتکب شدیم.

ملی پوش پیشین والیبال ایران با تحسین علی موسوی مدافع تیم ملی گفت: موسوی تا قابل از مصدومیتش عملکرد خوبی داشت و مصدومیت این بازیکن مزید بر علت شد تا بازنده شویم.

وی اضافه کرد: متاسفانه تیم ملی، آمریکا را دست کم گرفته بود و به نظر می رسید بازیکنان کمی دچار غرور شده بودند.

رحیمی، اشتباهات در دفاع و عقب زمین را یکی از دلایل شکست

ایران عنوان کرد و گفت: تیم ایران در دفاع ضعیف بود و بر خلاف ما، آمریکا در دفاع و سرویس عالی عمل کرد.

وی، حضور تیم ملی والیبال ایران در جمع چهار تیم برتر لیگ جهانی را افتخاری برای ورزش کشور دانست و افزود: نباید فراموش کرد در رقابت های امسال تیم هایی مانند روسیه، لهستان و صربستان حذف شدند اما تیم ایران به جمع چهار تیم صعود کرد.

ملی پوش پیشین والیبال ایران تصریح کرد: هر مقامی که بدست بیاوریم، قطعا برای ما موفقیت بزرگی است و باید این موضوع را به فال نیک گرفت.

تیم ملی والیبال ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ جهانی والیبال در ایتالیا مقابل تیم آمریکا با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد و حریف تیم ایتالیا در دیدار رده بندی شد.

7104/7279

ورزشی. ** 1589 **
کد N402259

وبگردی