آفتاب
مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال؛| 188026

والیبال ایران به چهارمی جهان قناعت کرد/ برنز را به ایتالیا تقدیم کردیم

والیبال ایران به چهارمی جهان قناعت کرد/ برنز را به ایتالیا تقدیم کردیم

تیم ملی والیبال کشورمان در دیداری که فروغ گذشته را نداشت و تیم همیشگی نبود با شکست برابر ایتالیای میزبان به عنوان چهارمی لیگ جهانی دست یافت و از ایستادن بر روی سکوی جهانی بازماند.

تیم ملی والیبال ایران با شکست مقابل ایتالیا میزبان مسابقات و قهرمان 8 دوره لیگ جهانی به عنوان چهارمی رقابت های لیگ جهانی قناعت کرد. 

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم های ایران و ایتالیا در دیدار رده بندی لیگ جهانی از ساعت 20 یکشنبه شب در سالن نسلون ماندلای شهر فلورانس ایتالیا به مصاف هم رفتند که تیم ایتالیا با نتیجه 3 بر صفر موفق شد تیم کشورمان را شکست دهد و به عنوان سومی و مدال برنز لیگ جهانی دست یابد.

تیم ملی والیبال کشورمان نیز که دومین حضور خود را در لیگ جهانی تجربه می کرد به عنوان چهارمی این رقابت ها دست یافت.

تیم کشورمان در دیدار رده بندی با ترکیب اولیه؛ معروف، غلامی، غفور، ظریف و میرزاجانپور به میدان رفت و در سه ست پیاپی با نتایج 25 - 22، 25 - 18 و 25 -  نتیجه را به میزبان خود واگذار کرد.

تیم ملی والیبال کشورمان در مرحله مقدماتی لیگ جهانی با شکست 3 - 2 مقابل روسیه و پیروزی 3 بر یک مقابل برزیل به عنوان صدرنشین به جمع چهار تیم برتر لیگ جهانی صعود کرد. تیم کشورمان در دیدارهای ضربدری مقابل تیم آمریکا قرار گرفت و با قبول شکست مقابل این تیم به دیدار رده بندی راه یافت. 

کد N402252

وبگردی